نمایندگان ایالات متحده به لغو دستورالعمل بانکداری ضد رمزنگاری رای دادند

نوشته شده در : 1403/02/21
نمایندگان ایالات متحده به لغو دستورالعمل بانکداری ضد رمزنگاری رای دادند

جستجو

مجلس نمایندگان ایالات متحده به لغو دستورالعمل بانکداری ضد ارز دیجیتال SEC SAB 121 رای داد. ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید.
توجه داشته باشید که مجلس نمایندگان ایالات متحده به تصویب لایحه ای رای داد که دستورالعمل بحث برانگیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار مبنی بر جلوگیری از مالکیت ارزهای دیجیتال توسط بانک ها را لغو می کند. با این حال، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، اوایل روز هشدار داد که اگر لایحه جدید به میزش برسد، آن را وتو خواهد کرد. در 8 مه، مجلس به تصویب یک لایحه دو حزبی با نام H.J Res 109 رای داد که بولتن حسابداری ویژه SEC را لغو می کند که بانک ها را ملزم می کند تا دارایی های ارز دیجیتال مشتریان خود را در ترازنامه خود نگه دارند.
مایک فلود، نماینده جمهوری خواه کنگره، قانون گذاران معرفی کننده این قطعنامه گفت که SAB 121 برای بانک هایی که به دنبال نگهبانی ارز دیجیتال هستند، ناعادلانه است، چون دارایی های نگهبانی همیشه خارج از ترازنامه در نظر گرفته می شوند. قابل ذکر است که 21 دموکرات به این لایحه رای مثبت دادند که با 207 رای وحدت رویه جمهوری خواهان ترکیب شد، این طرح با 228 رای در مقابل 182 رای به تصویب رسید. شما باید با مهم ترین پلتفرم های ارز دیجیتال آشنا شوید تا بتوانید نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید.
علیرغم تصویب این لایحه در مجلس نمایندگان، رئیس جمهور جو بایدن اعلام کرد که لایحه جدید را وتو خواهد کرد. قانون گذاران ایالات متحده استدلال می کنند که سیاست حسابداری SEC مشتریان ارزهای دیجیتال را در معرض خطر قرار می دهد. در بیانیه ای در 8 مه، کاخ سفید اعلام کرد که به شدت با اعضای مجلس نمایندگان که به دنبال لغو SAB 121 هستند، مخالفت می کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/house-votes-nullify-sec-guidance-sab121-crypto-custody

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد نمایندگان ایالات متحده به لغو دستورالعمل بانکداری ضد رمزنگاری رای دادند
سوال امنیتی :1+44 = ?