چرا قیمت ارز اتریوم(ETH) عقب مانده است؟

نوشته شده در : 1403/02/20

جستجو

طبق بررسی های انجام شده، قیمت اتریوم به دلیل تضیف سرمایه عقب مانده است! اتریوم یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که نوسانات زیادی دارد. این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت پایین تر از 3100 دلار معامله می شود و تحلیلگران انتظار دارند که این ارز به زودی وارد روند صعودی شود.
اتریوم نوعی پلتفرم منبع باز و عمومی است که بر پایه بلاک چین ایجاد شده است. هدف از ایجاد اتریوم فراهم کردن بستری برای قراردادهای هوشمند و ساخت اپلیکیشن های غیرمتمرکز بود. ETH ارز بومی شبکه اتریوم است که اخیرا توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کرده است. اتریوم را می توانید از یک صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید. اتریوم نوسانات زیادی دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی دلیل عقب ماندن قیمت اتریوم بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH)

اتریوم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3017 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.73 درصد ریزش کرده است. قیمت اتریوم در تایم فریم روزانه از اواسط ماه مارس در یک کانال نزولی قرار داشت و هنوز نتوانسته است از مقاومت آن عبور کند. این کانال اهمیت زیادی برای اتریوم دارد و ممکن است یک الگوی پرچم صعودی در آن تشکیل دهد. به طور کلی، مهم ترین مقاومت های اتریوم در محدوده 3390 دلار و 3500 دلار و 3750 دلار قرار دارند که اتریوم باید از این مقاومت ها عبور کند.
قوی ترین سناریو برای ارز اتریوم(ETH) این است که کانال 3300 دلار را دوباره پس بگیرد، با این حال روند صعودی آن در صورتی تایید می شود که از مقاومت 3500 دلار به طور کامل عبور کند. از طرف دیگر، اگر اتریوم نتواند از مقاومت های پیش روی خود عبور کند، ممکن است تا سطح 3060 دلار کاهش یابد. این سطح اهمیت زیادی برای اتریوم دارد و اگر از دست برود، قیمت آن ممکن است دوباره به 2850 دلار برسد. شما باید با مهم ترین پلتفرم های ارز دیجیتال آشنا شوید تا بتوانید در این پلتفرم ها معاملات خودتان را انجام دهید.

چرا قیمت اتریوم(ETH) عقب مانده است؟

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم(ETH) عملکرد کمتری نسبت به ارز بیت کوین داشته است، ولی تحلیلگران گلس نود می گویند داده ها نشان می دهد که بازار کریپتو در مراحل اولیه یک روند صعودی باقی می ماند. قیمت اتریوم در مقایسه با رشد بیت کوین در سال 2024 عملکرد ضعیفی دارد، ولی تحلیلگران پیش بینی می کنند که روزهای روشن تری ممکن است برای اتریوم در راه باشد.
داده های کوین مارکت کپ و تریدینگ ویو نشان می دهند که اتریوم در دو سال گذشته عملکرد ضعیفی نسبت به ارز بیت کوین داشته است که منجر به ضعیف تر شدن نسبت ETH/BTC شده است که در 1 می به پایین ترین سطح 0.046 دلار رسید که پایین ترین میزان از آوریل 2021 است. گلس نود گفت که عملکرد ضعیف اتریوم در این چرخه نسبت به بیت کوین به دلیل تاخیر قابل اندازه گیری در منافع سفته بازی از گروه ETH است. این گزارش کوتاه مدت دارنده را به عنوان سرمایه گذارانی که سکه های خود را در 155 روز گذشته به دست آورده اند و معمولا به عنوان نماینده برای تقاضای سرمایه گذاران جدید در نظر گرفته می شوند، تعریف می کند. یکی از سوالاتی که در اینجا مطرح میشود این است که آیا بیت کوین می تواند دوباره صعود کند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی دلیل عقب ماندن قیمت اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. اتریوم در سال 2024 به دلیل تضعیف سرمایه، عملکرد کمتری نسبت به ارز دیجیتال بیت کوین داشته است. با این حال، تحلیلگران پیش بینی می کنند که روزهای روشنی در انتظار اتریوم است.

لینک مقاله: https://www.coindesk.com/price/ethereum/

 

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت ارز اتریوم(ETH) عقب مانده است؟
سوال امنیتی :1+64 = ?