FTX می خواهد غرامت تمام کاربران خود را بازپرداخت کند

FTX می خواهد غرامت تمام کاربران خود را بازپرداخت کند

نوشته شده در : 1403/02/20

صرافی ارز دیجیتال FTX در نظر دارد تا تمام غرامت کاربران خود را بازپرداخت کند. آخرین پیشنهاد FTX می تواند 16.3 میلیارد دلار به طلبکاران بازپرداخت کند، ولی برخی از افراد استدلال می کنند که این طرح هنوز عادلانه نیست. FTX یک صرافی ارز دیجیتال مشهور بود که در سال های گذشته اعلام ورشکستگی کرد.
توجه داشته باشید که جدیدترین پیشنهاد FTX برای بازپرداخت قربانیان بعد از فروپاشی آن در سال 2022، اکنون وعده بازپرداخت همه مطالبات طلبکاران به اضافه میلیاردها غرامت برای ارزش زمانی سرمایه گذاری های آنها را می دهد. هرچند برخی از کارشناسان استدلال می کنند که هنوز ممکن است کافی نباشد. در بیانیه 7 می، صرافی ارز دیجیتال ورشکسته اعلام کرد که این طرح مشروط به نهایی شدن و تایید توسط دادگاه ورشکستگی دلاور است.
تنها طلبکارانی که ادعاهایی در مبلغ مجاز کمتر از 50 هزار دلار دارند، واجد شرایط بازیابی 118 درصدی خواهند بود که FTX پیش بینی کرده بود 98 درصد از طلبکاران FTX بر اساس تعداد باشد. با این حال، طرح FTX همچنان ارزش دارایی های طلبکاران را در زمان ورشکستگی در نوامبر 2022 بازپرداخت می کند، به جای قیمت های فعلی که برخی از طلبکاران برای آن استدلال می کردند. شما باید آینده ارزهای دیجیتال را بررسی کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
از آن تاریخ، بازار ارزهای دیجیتال با بیت کوین شاهد رونق مجدد بوده اند. ارزش بازار کریپتو نزدیک به 280 درصد افزایش یافته است. ری سوم، مدیر عامل و مدیر ارشد بازسازی FTX گفت که ما خوشحالیم که در موقعیتی هستیم که یک طرح فصل 11 را پیشنهاد کنیم که به بازپرداخت 100 درصد از مبالغ ادعای ورشکستگی به اضافی بهره برای طلبکاران غیردولتی فکر می کند.
FTX تخمین زده است که کل ارزشی که بین طلبکاران توزیع می شود، بین 14.5 تا 16.3 میلیارد دلار است. بازپرداخت پیشنهادی ظرف 60 روز بعد از تاریخ اجرایی شدن طرح انجام می شود. با این حال، برخی از کارشناسان صنعت نارضایتی خود را از این پیشنهاد ابراز کرده اند، چون طلبکاران آن قرار نیست وجوه دزدیده شده خود را به مقداری معادل قیمت های فعلی بازار بازیابی کنند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ftx-plans-full-creditor-pay-back-plus-billions-compensation

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد FTX می خواهد غرامت تمام کاربران خود را بازپرداخت کند
سوال امنیتی :2+86 = ?