چرا کیف پول خفته بیت کوین بعد از 10 سال بیدار شد؟

نوشته شده در : 1403/02/18

یک کیف پول خفته بیت کوین بعد از 10 سال بیدار شد! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که توانسته توجه بسیاری از نهنگ های بازار را به سمت خود جلب کند. یکی از کیف پول های خفته بیت کوین بعد از 10 سال بیدار شده و تراکنش های متعددی انجام می دهد.
بازار کریپتوکارنسی و صرافی ارز دیجیتال شامل ارزهای دیجیتال متعددی است که هر کدام از این رمز ارزها پتانسیل رشد قیمتی دارند و شما می توانید با انجام معاملات مختلف سود زیادی به دست آورید. نهنگ ها و سرمایه گذاران بزرگ علاقه زیادی به ارز بیت کوین دارند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی بیدار شدن نهنگ خفته بیت کوین بعد از 10 سال بپردازیم.

نهنگ ها چه تاثیری بر قیمت بیت کوین می گذارند؟

نهنگ ارز دیجیتال به افرادی گفته می شود که مقدار زیادی از یک رمز ارز را در اختیار دارند. نهنگ ارز دیجیتال معمولا به دلیل داشتن مقدار زیادی رمز ارز، توانایی انجام تغییرات بزرگ در بازار را دارند. آنها ممکن است با خرید و فروش در حجم زیاد، قیمت یک ارز دیجیتال را به شدت تحت تاثیر قرار دهند و باعث تغییرات ناگهانی در بازار شوند. دستیابی به وضعیت نهنگ در بازار کریپتو به طور کلی شامل مالکیت مقدار زیادی از ارز دیجیتال در گردش است.
نهنگ با خرید و فروش بزرگ ترین حجم از رمز ارزها سعی می کنند تا قیمت ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین را تحت کنترل خود در بیاورند و برای خود سود بالایی به دست آورند. اگر یک نهنگ ارز دیجیتال با مقدار زیادی بیت کوین در بازار حضور داشته باشد و بخواهد قیمت بیت کوین را بالا ببرد، ممکن است با خرید بزرگ ترین حجم از بیت کوین در بازار قیمت این ارز دیجیتال را بالا ببرد. با بررسی تحرکات نهنگ های بیت کوین، می تواند به آینده ارزهای دیجیتال نیز پی برد.

بیدار شدن نهنگ خفته بیت کوین بعد از 10 سال

توجه داشته باشید، بر اساس گزارش های Chainalysis در مجموع 1.75 میلیون آدرس بیت کوین غیرفعال برای بیش از یک دهه وجود دارد. یک آدرس غیرفعال بیت کوین که به دورانی که ساتوشی ناکاموتو هنوز فعال بود، بعد از 10 سال بیدار شد. کیف پول بیت کوین حاوی 684 بیت کوین در 6 می، دارایی های خودش را به دو کیف پول مختلف منتقل کرد. این کیف پول ابتدا 625.43 بیت کوین را جابجا کرد.
جابجایی وجوه از کیف پول های بسیار قدیمی، به ویژه از دوران ساتوشی، معمولا باعث ایجاد کنجکاوی در بین جامعه ارزهای دیجیتال می شود. یکی از این کیف پول ها در آگوست 2023 بعد از تقریبا 14 سال از خواب بیدار شد و 1005 بیت کوین استخراج شده در سال 2010 را منتقل کرد. جنبش کیف پول بیشترین سروصدایی را در رسانه های اجتماعی ایجاد کرد، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه کیف پول ساتوشی است. با این حال، کارشناسان پیشنهاد می کنند که به احتمال زیاد با ماینرهای اولیه یا خریدارانی که فقط سعی در کسب سود دارند، مرتبط است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی بیدار شدن نهنگ خفته بیت کوین بعد از 10 سال بپردازیم. همانطور که گفته شد، نهنگ به افرادی گفته می شود که مقدار زیادی ارز دیجیتال در اختیار دارند. نهنگ ها می توانند با جابجایی دارایی هایی خود، قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهند. یکی از کیف پول های خفته بیت کوین بعد از 10 سال بیدار شد و دارایی های خودش را به دو کیف پول دیگر انتقال داد.

لینک مقاله: B2n.ir/t75833

 


نظرات کاربران در مورد چرا کیف پول خفته بیت کوین بعد از 10 سال بیدار شد؟
سوال امنیتی :7+99 = ?