پلتفرم Crypto.com به بیش از 100 میلیون کاربر جهانی رسید

پلتفرم Crypto.com به بیش از 100 میلیون کاربر جهانی رسید

نوشته شده در : 1403/02/18

طبق گزارش های منتشر شده، پلتفرم Crypto.com به بیش از 100 میلیون کاربر جهانی رسید. Crypto.com یک صرافی ارز دیجیتال مشهور است که شما می توانید با ثبت نام در این صرافی نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام کنید. این پلتفرم قابلیت ها و امکانات زیادی دارد که این مسئله باعث می شود تا محبوبیت زیادی به دست آورد.
توجه داشته باشید که در 6 می 2024، Crypto.com یکی از صرافی های پیشرو ارزهای دیجیتال اعلام کرد که از مرز 100 میلیون کاربر در سراسر دنیا عبور کرده است. این یک لحظه مهم برای این شرکت است که در سال 2016 راه اندازی شد که به طور مدام یکی از رهبران این فضا در زمینه رعایت مقررات، امنیت و حفظ حریم خصوصی بوده است.
این دستاورد بعد از آخرین فیلم برند Crypto.com اجتناب ناپذیر با موضوع فورچون از شجاعان حمایت می کند، به دست می آید. جالب اینجاست که بر اساس آخرین اطلاعاتی که صرافی با Finbold.com به اشتراک گذاشته است، پایگاه کاربران Crypto.com از زمان برگزاری جایزه بزرگ میامی فرمول یک Crypto.com با آدرنالین در میامی در ماه می 2022 در حال افزایش بوده است.
Crypto.comیکی از مهم ترین پلتفرم های ارز دیجیتال در دنیاست که می توانید از این پلتفرم استفاده کنید. جالب اینجاست که در نوامبر سال 2022، صرافی از آن زمان به 70 میلیون کاربر رسید. Crypto.com با همکاری با افراد مشهور، مکان ها و رویدادها مانند میزبانی پلی آف NBA و NHL به یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان تبدیل شده است. جدیدترین کمپین Fortune Favors the Brave توسط Crypto.com و Eminem در روز جمعه، 26 آوریل در رسانه های اجتماعی راه اندازی شد و در طول بازی پلی آف NBA لس آنجلس لیکرز در Crypto.com در تلویزیون پخش شد. این خبر باعث شد تا پلتفرم Crypto.com سروصدای زیادی در بازار به پا کند.

لینک خبر: https://finbold.com/crypto-com-reaches-over-100-million-global-users/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پلتفرم Crypto.com به بیش از 100 میلیون کاربر جهانی رسید
سوال امنیتی :1+89 = ?