آیا بیت کوین(BTC) می تواند دوباره صعود کند؟

نوشته شده در : 1403/02/17

یکی از تحلیلگران بازار کریپتو گفته است که اگر این الگوی معاملاتی تایید شود، بیت کوین(BTC) می تواند دوباره صعود کند! بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شده بازار است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. شما می توانید با انجام معاملات متعدد، از نوسانات قیمت بیت کوین سود به دست آورید.
چند سالی است که ارزهای دیجیتال سروصدای زیادی در بازار به پا کرده اند و بیت کوین در میان کاربران بازار کریپتو، محبوبیت زیادی به دست آورده است. اگر به چارت قیمتی بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که یک الگوی معاملاتی در حال تشکیل است که اگر این الگو تایید شود، بیت کوین می تواند وارد روند صعودی شود. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، ارز بیت کوین را بخرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال صعودی شدن بیت کوین بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین در حال حاضر با قیمت 64100 دلار خرید و فروش می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.48 درصد افزایش یافته است. سطوح مقاومت قوی و تعداد بالای تریدرهایی که درسود هستند، احتمال یک اصلاح دیگر در قیمت ارز بیت کوین را به همراه دارد. این موضوع به این بستگی دارد که بیت کوین می تواند از سطح مقاومت مهم عبور کند یا خیر.
افزایش قیمت اخیر بیت کوین ناشی از تعهد فدرال رزرو به ثابت نگه داشتن نرخ بهره در سال 2024 است. همچنین مثبت بودن داده های اشتغال در ایالات متحده نیز به افزایش قیمت بیت کوین کمک زیادی کرده است. این داده ها که از مهمترین پلتفرم های ارز دیجیتال قابل دسترس است در روز جمعه منتشر شدند، نشان دهنده کاهش ادعاهای بیکاری به پایین ترین سطح آن از اواسط ماه فوریه است. از 4 می، کندل قیمت بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه بسته شد. در نتیجه بیت کوین سعی کرد تا به سطوح بالایی برسد، ولی در نزدیکی سطح 0.5 فیبوناچی اصلاحی در حدود 64800 با مقاومت مهمی روبرو شد. اگر بیت کوین بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند تا سطح 69 هزار دلار صعودی را تجربه کند. توصیه می کنیم تا با مهم ترین پلتفرم های ارز دیجیتال آشنا شوید تا بتوانید معاملات خودتان را به راحتی انجام دهید.

احتمال صعودی شدن بیت کوین

به گفته یکی از معامله گران ارز دیجیتال، اگر بیت کوین(BTC) نتواند از مقاومت 67500 دلار عبور کند، یک الگوی سروشانه معکوس شکل می گیرد. اگر شاخص معاملاتی معروف به نام الگوی سروشانه معکوس تایید شود، قیمت بیت کوین می تواند روند صعودی را معکوس کند و به سمت بالا حرکت کند. متیو هایلند، تاجر کریپتو در پستی در 4 می در توضیح X توضیح داد که بیت کوین برای ادامه روند صعودی خود، باید مقاومت فعلی خودش را به سمت بالا بشکند.
توحه داشته باشید که متیو هایلند به الگوی سروشانه معکوس اشاره می کند. یک شاخص صعودی که نشان می دهد روند نزولی در حال کاهش است و خریداران در بازار مسلط تر می شوند. طبق داده های کوین مارکت کپ، این کاهش 5 درصد از قیمت فعلی 63300 دلاری آن است. بر اساس داده های CoinGlass افت به این سطح باعث انحلال 530 میلیون دلار در موقعیت های خرید می شود. بر اساس مدل هایلند، بیت کوین ممکن است از خط گردن بالاتر رفته و تا ژوئن از بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 73800 دلار فراتر رود. علاوه بر این، بر اساس شاخص ترس و طمع، علاقه خریداران به بازار کریپتو به آرامی در حال افزایش است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال صعودی شدن بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، قیمت بیت کوین اخیرا افزایش یافته و الان با مقاومت 64800 دلاری روبرو شده است. اگر قیمت بیت کوین بالای این مقاومت بسته شود، بیت کوین می تواند از سطح 67500 دلار نیز عبور کند و به بالاترین حد قیمت خود برسد. در غیر این صورت، بیت کوین دوباره یک اصلاح قیمتی را تجربه خواهد کرد.

لینک مقاله: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-inverse-head-shoulders-pattern-bullish-indicator-crypto-trader

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند دوباره صعود کند؟
سوال امنیتی :5+32 = ?