وارن بافت هوش مصنوعی را با سلاح های هسته ای مقایسه کرد

وارن بافت هوش مصنوعی را با سلاح های هسته ای مقایسه کرد

نوشته شده در : 1403/02/17

وارن بافت بعد از دیدن داپلگانجر دیپ فیک، هوش مصنوعی را با سلاح های هسته ای مقایسه می کند. بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در دنیاست که شما می توانید با خرید ارز دیجیتال بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها به دست آورید. قبل از سرمایه گذاری روی رمز ارزها، باید اخبار مهم بازار را دنبال کنید.
توجه داشته باشید که وارن بافت یکی از بنیانگذاران برکشایر هاتاوی، اخیرا در جلسه سالانه سهامداران شرکت، از جعل عمیق هوش مصنوعی و تداوم کلاهبرداران سخن گفت. بافت، نهمین فرد ثروتمند دنیا تنها در پنج ماه اول سال 2024 شاهد رشد 16 میلیارد دلاری دارایی خالص خود بوده است. در طول جلسه سهامداران که در اوماها، نبراسکا برگزار شد، او رشد و استقامت شرکت را علی رغم مرگ چارلی مانگر، نایب رئیس هیئت مدیره در نوامبر 2023 تحسین کرد.
با این حال، با پایان جلسه تفسیر به سرعت به هوش مصنوعی تبدیل شد. بافت در طی یک جلسه پرسش و پاسخ گفت که من چیزی در مورد هوش مصنوعی نمی دانم، ولی این به این معنی نیست که وجود یا اهمیت آن یا هر چیز دیگری را انکار می کنم. بعد از این شروع فرخنده، او تاثیر فناوری های هوش مصنوعی در فعالیت های مالی غیرقانونی را با ظهور بمب اتمی و گسترش سلاح های هسته ای مقایسه کرد. یکی از مسائل مهم در حوزه ارزهای دیجیتال بررسی مهمترین پلتفرم های ارز دیجیتال است.
اگرچه این اولین بار نیست که بافت پتانسیل ترسناک هوش مصنوعی را محکوم می کند، ولی قابل توجه است که بزرگ ترین سرمایه گذاری برکشایر هاتاوی در دومین شرکت ارزشمند دنیا اپل است. جایگاه شماره یک شرکت کوپرتینویی توسط مایکروسافت غصب شد و زمانی که سرمایه گذاری زیادی روی OpenAI سازنده ChatGPT انجام داد، به طور استعاری خودش را به یک موشک بست. بعد از آن به نظر می رسد که اپل در حال بازی کردن است. با توجه به اینکه بخش بزرگی از تمرکز عمومی این شرکت روی محصولات هوش مصنوعی مولد است.

 

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/warren-buffett-artificial-intelligence-ai-nukes-deepfake

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد وارن بافت هوش مصنوعی را با سلاح های هسته ای مقایسه کرد
سوال امنیتی :8+60 = ?