کدام نشانه ها ریزش بیت کوین به پایین ترین سطح را نشان می دهند؟

نوشته شده در : 1403/02/14

برخی از نشانه ها ریزش قیمت بیت کوین(BTC) به پایین ترین سطح را نشان می دهند! ارز بیت کوین که به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می شود، اخیرا یک ریزش بزرگی را تجربه کرده و وارد یک اصلاح قیمتی بزرگی شده است. ممکن است بیت کوین بعد از این اصلاح قیمتی رشد چشمگیری را تجربه کند.
بیت کوین یکی از ارزهای مشهوری است که قیمت آن همواره دچار تغییرات قیمتی می شود. شما می توانید با خرید بیت کوین و فروش آن در نقاط مناسب، معامله پرسودی انجام دهید. برخی از علائم نشان می دهند که قیمت بیت کوین به پایین ترین حد خود نزدیک شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اصلاح قیمتی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی نشانه های ریزش بیت کوین به پایین ترین حد خود بپردازیم.

اصلاح قیمتی بیت کوین(BTC)

اگر می خواهید در بازار ارز دیجیتال ترید کنید، باید جهت حرکت و نوسان قیمت رمز ارزها را درک کنید. با مشاهده نمودار قیمت بیت کوین(BTC) مشاهده می شود که در بازه هایی کوتاه مدت، قیمت در خلاف جهت روند اصلی خود حرکت می کند که به این پدیده اصلاح قیمتی گفته می شود. ارز بیت کوین اخیرا وارد یک دوره اصلاح قیمتی شده است که ممکن است این اصلاح قیمتی تا محدوده 52 هزار دلار ادامه پیدا کند. نواحی وجود دارند که قیمت بیت کوین با برخورد به این نقاط حمایت می شود. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار می گویند که اصلاح قیمت بیت کوین یک چیز معمولی در چرخه قیمت بیت کوین است.
وقتی که بازار در یک روند صعودی قرار دارد، اصلاح قیمت به عنوان یک فرصت خرید مجدد خود را نشان می دهد. پولبک نیز در بیشتر مواقع در سطوحی از نمودار قیمت رخ می دهند که در مجاورت سطوح حمایت یا مقاومت هستند. به نظر می رسد بیت کوین یک پولبک انجام می دهد. معامله گران و تریدرها در بازار ارز دیجیتال باید حواس خودشان را به قیمت بیت کوین جمع کنند. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 57300 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد کاهش یافته است.

نشانه های ریزش بیت کوین به پایین ترین حد خود

نشانه هایی وجود دارند که ریزش قیمت بیت کوین(BTC) به پایین تری حد خود را نشان می دهند. ماینرهای بیت کوین و افزایش تقاضای استیبل کوین در چین می تواند نشانه هایی باشد که ارز بیت کوین به کف رسیده است. قیمت بیت کوین بین 30 آوریل تا 1 می سقوط کرد و قیمت آن با 11.5 درصد کاهش به 56500 دلار رسید. این ریزش باعث شد تا 172 میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شود.
بسیاری از تحلیلگران ارز دیجیتال معقتد هستند تا زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بعد از اینکه سخنرانی خودش را در اوایل ماه می پایان دهد، ارز دیجیتال بیت کوین به اصلاح قیمتی خود ادامه خواهد داد. با اینکه پیش بینی می شود فدرال رزرو نرخ بهره را ثابت نگه دارد، ولی افزایش نرخ بهره باعث ریزش بیشتر قیمت بیت کوین خواهد شد. از زمان افزایش نرخ بهره در سال 2023، هیچ افزایشی صورت نگرفته است و قیمت بیت کوین به رشد خود ادامه داده است. بنابراین، احتمال افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو می تواند نشانه ای برای کاهش قیمت بیت کوین باشد.
علاوه بر این، با کاهش شدید درآمدها، به نظر می رسد ماینرهای بیت کوین از ادامه فعالیت منصرف شوند. اگر این اتفاق بیفتد، بیت کوین به ریزش قیمتی خود ادامه می دهد. تمام این موارد، نشان می دهند که بیت کوین می تواند تا پایین ترین سطح خود ریزش کند. یکی از سوالاتی که باید به آن پاسخ داد این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اصلاح قیمتی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی نشانه های ریزش بیت کوین به پایین ترین حد خود بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین اخیرا وارد یک اصلاح قیمتی شده و نشانه هایی وجود دارند که نشان می دهند بیت کوین به پایین ترین سطح قیمتی خود نزدیک شده است. از جمله از این نشانه ها می توان به احتمال افزایش نرخ بهره، کاهش فعالیت ماینرهای بیت کوین و..... اشاره کرد.

 


نظرات کاربران در مورد کدام نشانه ها ریزش بیت کوین به پایین ترین سطح را نشان می دهند؟
سوال امنیتی :2+71 = ?