دلایل کاهش 11 درصدی قیمت بیت کوین از زمان هاوینگ

دلایل کاهش 11 درصدی قیمت بیت کوین از زمان هاوینگ

نوشته شده در : 1403/02/14

دلایل کاهش 11 درصدی قیمت بیت کوین از زمان هاوینگ. با توجه به اقدام صعودی فوق العاده که منجر به چهارمین هاوینگ شد، قیمت فعلی بیت کوین تعجب آور است. شما باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین در چند روز گذشته به شدت کاهش یافته است که ممکن است برخی از نگرانی ها را از سمت کسانی که فکر می کردند بعد از هاوینگ چهارم افزایش می یابد، برانگیخته باشد. در تاریخ هاوینگ، بیت کوین تقریبا در ناحیه 64 هزار دلار معامله می شد. بلافاصله بعد از هاوینگ، بیت کوین شاهد یک رالی کوتاه بود که در 22 آوریل به بالای 67 هزار دلار رسید. ولی از آن زمان، طبق داده های CoinGecko از آن زمان به تدریج فروخته شد و در 1 می به زیر 57 هزار دلار سقوط کرد.
در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین با قیمت 57400 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد کاهش یافته است. کاهش شدید قیمت بیت کوین و خرید بیت کوین بعد از هاوینگ ممکن است کسانی را که انتظار داشتند در پی این رویداد در راستای برخی از چرخه های قبلی مرتبط با رویداد هاوینگ شروع به افزایش کند، شگفت زده کرده باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، هاوینگ بیت کوین از نظر تاریخی با افزایش های بعد از رویداد مرتبط بوده است که معمولا حدود یک سال یا بعد از آن اتفاق می افتد.
برای مثال، بیت کوین بعد از نصف شدن در سال 2016، در عرض 17 ماه تقریبا 3 هزار درصد افزایش افت و در دسامبر 2017 به نقطه عطف 20 هزار دلار رسید. با این حال، این چرخه در حال انجام از نظر ویژگی های هاوینگ بیت کوین با گذشته بسیار متفاوت بوده است. یکی از این تفاوت ها این است که بیت کوین قبل از هاوینگ چهارم یک روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرد و درست قبل از رویداد به بالاترین حد خود رسید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دلایل کاهش 11 درصدی قیمت بیت کوین از زمان هاوینگ
سوال امنیتی :9+75 = ?