چرا ممکن است بازی های Web3 بعد از 5 سال از بین بروند؟

نوشته شده در : 1403/02/12

ممکن است 5 سال دیگر چیزی با اسم بازی های Web3 وجود نخواهد داشت! بازی های کریپتویی به بازی هایی گفته می شود که شما می توانید با شرکت در این بازی ها و پیروزی در نبردها، توکن ها یا ارزهایی را به عنوان پاداش به دست آورید و با فروش این توکن ها در صرافی ارز دیجیتال، درآمد کسب کنید.
بازار رمز ارزها یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در جهان است که شما می توانید با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. همچنین می توانید با استفاده از روش های مختلفی کسب درآمد کنید. یکی از این روش، شرکت در بازی های کریپتویی است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی های کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال از بین رفتن بازی های Web3 در 5 سال دیگر بپردازیم.

آشنایی با بازی های کریپتویی

احتمالا از خودتان پرسیده باشید که منظور از بازی های کریپتویی و web3 چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بازی های کریپتویی بستری را فراهم کرده اند که در کنار سرگرمی و بازی بتواند درآمد کسب کرد. بازی های کریپتویی با عنوان Play2Earn شناخته می شوند که به معنی بازی کن و پول در بیار است. این بازی ها متعلق به صنعت گیم فای هستند که در حال توسعه و گسترش هستند. امروزه بازی های کریپتویی مختلفی ایجاد شدند که هر کدام از این بازی ها ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را به همراه دارند. از جمله از این بازی های کریپتویی می توان به بازی اکسی اینفینیتی، سندباکس، دیسنترالند، استار اطلس و.... اشاره کرد.
جالب است بدانید، بازی های کریپتویی به یکی از راه های کسب درآمد برای بازیکنان و برای کاربران عادی بازار ارز دیجیتال است. این بازی ها فرصت واقعی برای کسب درآمد محسوب می شوند. همچنین بازی های کریپتویی در واقع همان بازی های ویدیویی هستند، با این تفاوت که در جریان بازی، از مرحله ورود تا گرفتن پاداش برای بردن نبردها و جنگ ها از رمز ارزهایی استفاده می شود. بازی های کریپتویی سبک های مختلفی دارند. به این ترتیب، می توانید سبک مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

احتمال از بین رفتن بازی های Web3 تا 5 سال دیگر

توجه داشته باشید که Jack OHolleran مدیر عامل شبکه مقیاس پذیری اتریوم Skale نسبتا مطمئن است تا 5 سال آینده اصلا در مورد بازی های Web3 چیزی نخواهید شنید. او به Web3 Gamer می گوید که به شدت احساس می کنم که اصطلاح بازی Web3 دیگر وجود نخواهد داشت. او انتظار ندارد که به دلیل مشکلات فنی شکست بخورد. در عوض او فکر می کند که قربانی موفقیت خودش خواهد بود. او توضیح می دهد که این به این دلیل است که همه ما در ادغام ارزهای پیشنهادی بلاک چین در بازی ها به قدرتی موفق خواهیم بود که هر بازی در دنیا شروع به استفاده به مراتب بهتر خواهد کرد.
Holleran اصطلاح بازی های های Web3را با روزهای اولیه اینترنت مقایسه می کند که مردم عادت داشتند به طرز ناخوشایندی چیزهایی مانند شرکت ایتترنتی را بیان کنند. بنابراین، اگر هر شرکت بزرگ بازی از فناوری Web3 در بازی های خود استفاده کند، این اصطلاح ارتباط خود را از دست می دهد. شبکه SKALE یک راه حل مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم است که ادعا می کند تجربه بازی یکپارچه و بدون تاثیر را برای کاربران بازار کریپتو فراهم می کند و می تواند تا 700 تراکنش در ثانیه را پردازش کند تا کاربران به راحتی در بازی های کریپتویی شرکت کنند. یکی از مسائل مهم در مورد باززی های web3، بررسی آینده بازی های web 3 است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی های کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال از بین رفتن بازی های Web3 در 5 سال دیگر بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازی های کریپتویی به بازی هایی گفته می شوند که شما می توانید با شرکت در بازی ها، ارزهایی را به عنوان پاداش به دست آورید. به نظر می رسد که تا 5 سال دیگر چیزی با اسم بازی های Web3 وجود نخواهد داشت.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ممکن است بازی های Web3 بعد از 5 سال از بین بروند؟
سوال امنیتی :8+93 = ?