فیلیپینی ها بعد از ممنوعیت بایننس با کارمزدهای بالاتری روبرو هستند

فیلیپینی ها بعد از ممنوعیت بایننس با کارمزدهای بالاتری روبرو هستند

نوشته شده در : 1403/02/13

فیلیپینی ها بعد از ممنوعیت صرافی بایننس با کارمزدهای بالاتری روبرو شدند. بایننس یک صرافی ارز دیجیتال مشهور در دنیاست که شما می توانید در این صرافی، معاملات متعددی انجام دهید. این صرافی اخیرا در فیلیپین نیز ممنوع کرده و کاربران این کشور با افزایش کارمزدها روبرو شدند.
توجه داشته باشید که جی ریکی ویلارانت، مدیر عامل Moneybees گفت که تصمیم برای ممنوعیت صرافی بایننس نشان دهنده اهمیت مقررات و قوانین است. به گفته یکی از مدیران اجرایی منطقه، با اخراج بایننس از فیلیپین، معامله گران مستقر در این کشور اکنون باید با کارمزدهای معاملاتی بالاتر و توکن های رمزنگاری کمتری دست و پنجه نرم کنند. در 14 دسامبر 2023، کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین شمارش معکوس سه ماهه برای ممنوعیت بایننس را اعلام کرد. کلوین لی از کمسیون SEC در آن زمان گفت که بایننس هیچ وقت زحمت ثبت نام در فیلیپین را به خود نداده و از مقررات پیروی می کند.
کمیسیون ملی مخابرات کشور NTC به ارائه دهندگان خدمات اینترنتی محلی دستور داد تا صرافی را در 25 مارس مسدود کنند. در 23 آوریل، کمیسیون SEC به اپل و گوگل دستور داد تا برنامه بایننس را از فروشگاه های خود مسدود کنند. با اجرای کامل این مموعیت، کوین تلگراف با بازیکنان محلی تماس گرفت تا نظرات آنها را در مورد تاثیر تحریم بایننس بر فضای ارزهای دیجیتال در فیلیپین دریافت کند.
Ethan Rose مدیر عامل Pouch شرکتی که پرداخت های بیت کوین را در فیلیپین تسهیل می کند گفت که ممنوعیت بایننس از معامله گران فیلیپینی در برابر عوامل مخرب محافظت می کند. رز خاطرنشان کرد که چانگ پنگ ژائو مدیر عامل سابق بایننس به جنابات مالی جدی مقصر است. بهتر است با انواع صرافی های رمزارزها آشنا شوید.
رز گفت که ممنوعیت بایننس تجارت را به سمت مبادلات محلی سوق می دهد. مجری معقتد است که این امر تاثیر مثبت قابل توجهی بر اقتصاد محلی دارد. رز افزود این افزایش در محلی ماندن کسب و کار به مشاغل کریپتویی فیلیپین نیز کمک می کند تا بودجه سرمایه گذاران جهانی را افزایش دهند که پیروزی دیگری برای اقتصاد فیلیپین است.
با این حال، مقامات اجرایی همچنین تشخیص دادند که مبادله وجود دارد. در حالی که این ممنوعیت ممکن است اثرات مثبتی داشته باشد، رز تشخیص داد که معامله گران و تریدرهای فیلیپینی بعد از تحریم با هزینه های معاملاتی بالاتری روبرو خواهند شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فیلیپینی ها بعد از ممنوعیت بایننس با کارمزدهای بالاتری روبرو هستند
سوال امنیتی :1+92 = ?