صرافی برتر استرالیا ممکن است امسال ETF بیت کوین را تایید کند

صرافی برتر استرالیا ممکن است امسال ETF بیت کوین را تایید کند

نوشته شده در : 1403/02/12

صرافی برتر استرالیا ممکن است امسال ETF بیت کوین را تایید کند.به گفته جف یو، مدیر عامل Monochrome صندوق های ETF بیت کوین استرالیا می توانند در سه سال اول 3 تا 4 میلیارد دلار ورودی داشته باشند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که بزرگ ترین بورس اوراق بهادار استرالیا، می تواند چندین بیت کوین را نشان دهد. منابع ناشناس آگاه به بلومبرگ گفتند که به دنبال صادرکنندگان صندوق در ایالات متحده و هنگ کنگ، برنامه های کاربردی ETF بیت کوین از VanEck استرالیا و مدیر صندوق محلی متمرکز بر ETF BetaShares قرار است قبل از پایان سال تایید شوند. باید آینده بیت کوین را بررسی کنید.
رشد برنامه های ETF بیت کوین به دنبال تاییدیه های بیت کوین ETF در ایالات متحده است که شاهد انباشت 53 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت در 11 محصول جداگانه است. جاستین ارزدون، رئیس بخش دیجیتال BetaShares گفت که جریان های قابل توجه به ETFهای مستقر در ایالات متحده اعتماد به نفس را برای راه اندازی محصولات در استرالیا ایجاد کرده است و ثابت می کند دارایی های دیجیتال اینجا هستند.
جف یو، مدیر عامل شرکت کریپتوی Monochrome که دارای یک برنامه کاربردی با یک صرافی رقیب است، در گفتگو با کوین تلگراف، استرالیا را به عنوان کشوری بسیار سنگین رمزنگاری توصیف کرد و انتظار دارد ETFهای بیت کوین استرالیا بین 3 تا 4 میلیارد دلار تولید کند. در جریان خالص ورودی در سه سال  اول.
 Yew توضیح داد که تقاضا برای ETFهای بیت کوین در درجه لاول توسط مدیران صندوق هایی که به دنبال قرار گرفتن در معرض بیت کوین و سرمایه گذاران خود مدیریت صندوق سرمایه گذاری هستند و همچنین اشتهای کوچک تر و در عین حال قابل توجه خرده فروشی ها هدایت می شوند. سرمایه گذاران SMSF در حال حاضر در صرافی های ارز دیجیتال مستقیما در معرض بیت کوین قرار دارند، چیزی که به گفته او ذاتا مخاطره آمیز است و در صروت فروپاشی صرافی های ارز دیجیتال بسیار شبیه به بمب ساعتی است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد صرافی برتر استرالیا ممکن است امسال ETF بیت کوین را تایید کند
سوال امنیتی :4+74 = ?