چانگ پنگ ژائو به چهار ماه حبس محکوم شد

چانگ پنگ ژائو به چهار ماه حبس محکوم شد

نوشته شده در : 1403/02/12

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس به 4 ماه زندان محکوم شد. دادستان ها به دنبال این بودند تا چانگ پنگ ژائو را به 36 ماه زندان محکوم کنند. صرافی ارز دیجیتال بایننس یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در بازار کریپتو است که شما می توانید در این صرافی معاملات متعددی انجام دهید.
جالب است بدانید، چانگ پنگ ژائو مدیر عامل سابق بایننس به چهار ماه زندان محکوم شد. قبل از صدور حکم در 30 آوریل، چانگپنگ ژائو مدیر عامل سابق بایننس از صمیم قلب درخواست بخشش و فرصتی دوباره کرد. در نامه ای که در 24 آوریل به دادگاه ارسال شد، ژائو عمیقا از اقدامات خود ابراز پشیمانی کرد و تصمیمات ضعیف خودش را تصدیف کرد و مسئولیت کامل را پذیرفت.
در درخواست خود از مقامات، چانگ پنگ ژائو تشخیص داد که باید تغییرات انطباق را در بایننس خیلی زودتر در تاریخ صرافی اعمال می کرد. با این حال، او تاکید کرد که تحت رهبری او، صرافی در نهایت کنترل های شدید را برای اصلاح وضعیت اعمال کرد. ژائو تاکید کرد که در این مورد داوطلبانه تسلیم شد و مسئولیت را بر عهده گرفت و امیدوار بود که موضوع را حل کند و از نو شروع کند. توصیه می کنیم تا کارمزد معاملات در صرافی های ارز دیجیتال را بررسی کنید.
نه تنها این، او همچنین تصویری از یک مسیر شغلی نامتعارف را برای خود ترسیم کرد، جایی که زندگی متوسطی داشت، حتی بعد از شکست برخی از مشاغل خود در گذشته، پول سرمایه گذاران را پس داد. او سپس انگیزه های نوع دوستانه خود را از روزی که وارد ارز دیجیتال شد، برجسته کرد و مدعی شد مشارکت او در این فضا ناشی از تمایل به ترویج فراگیر بودن و فرصت های برابر است.
بیش از 160 نفر از عزیزان، دوستا و همکاران ژائو اخیرا به قاضی واشنگتن که ریاست پرونده را بر عهده داشت نوشتند و درخواست کردند که نرمش کنند و نگاهی اجمالی به زندگی شخصی  مدیر عامل سابق بایننس داشته باشند. در این نمامه ها ژائو به عنوان یک مرد خانواده فداکار، یک دوست وفادار و یک علاقه مند به فناوری متواضع بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد چانگ پنگ ژائو به چهار ماه حبس محکوم شد
سوال امنیتی :4+99 = ?