نکات مهمی که در این هفته باید درباره بیت کوین بدانید

نوشته شده در : 1403/02/11

نکات مهمی که در این هفته باید درباره ارز بیت کوین(BTC) بدانید! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا توجه بسیاری از تریدرها را به سمت خود جلب کرده است. تا بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین تنها چند روز باقی مانده است و تریدرها منتظر هستند تا ببینند این کندل چگونه بسته خواهد شد.
اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید بیت کوین را دارید، در وهله اول باید وضعیت ارز بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط ورود و خروج معاملات را تشخیص دهید. این هفته کندل ماهانه بیت کوین بسته خواهد شد و تریدرها می خواهند ببینند که این کندل چگونه بسته می شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) را تحلیل کنیم و به بررسی 5 نکته مهم در مورد بیت کوین در این هفته بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین اکنون در زمان نگارش این مطلب با قیمت 63300 دلار خرید و فروش می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.77 درصد افزایش یافته است. قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل هش بیت کوین است. بعد از چهارمین هاوینگ بیت کوین در 20 آوریل، قیمت هش آن با وجود افزایش موقتی درآمدها ناشی از هایپ رونز، به پایین ترین سطح تاریخی خود رسید. با اینکه هش ریت همچنان در سطوح بالایی باقی مانده است.
اگر به چارت BTC/USDT نگاه کنید، می بینید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اصلی ترین مقاومت بیت کوین، ناحیه 64 هزار دلار است. بیت کوین چند بار به این ناحیه برخورد کرده و به آن عکس العمل نشان داده است. اگر بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. غیر این صورت باید شاهد اصلاحی در قیمت بیت کوین باشیم تا بیت کوین با قدرت بیشتری به سمت مقاومت های خود حمله کند. به نظر می رسد، تقاضا برای خرید بیت کوین رو به افزایش است.

5 نکته مهم در مورد بیت کوین در این هفته

توجه داشته باشید که بیت کوین در ماه آوریل در مسیر کاهش 12 درصدی قرار دارد و با بسته شدن کندل ماهانه تا چند روز دیگر، ممکن است منجر به ضعیف ترین قیمت بیت کوین در بیش از یک سال گذشته شود. بیت کوین با کاهش قیمت به پایین ترین حد 10 روزه خود، در شرایط نامشخصی به پایان ماه آوریل می رود. بیت کوین بعد از یک هفته فروش پایدار در ساعات معاملات وال استریت، همچنان به پایین ترین از سطوح مقاومت قابل توجهی می رود.
علاقه فروشنده بین قیمت لحظه ای و بالاترین قیمت های جدید قابل توجه است و در حالی که کشف قیمت تنها حدود 12 هزار دلار فاصله دارد، چنین سطوحی کاملا دور از دسترس به نظر می رسد. بنابراین، تحلیلگران بازار به سمت دیگری نگاه می کنند. در صورتی که فشار نزولی همچنان ادامه داشته باشد، به سمت حوزه های کلیدی حمایت می روند. خوش بین ها استدلال می کنند که بیت کوین در نوسان است و این زمان ادامه بازار صعودی مانند آنچه در سه ماهه اول داشت را ایجاد می کند. بازگشت آن ممکن است با دوز دژاوو در این هفته کمک شود. یکی از مسائل مهم در مورد بیت کوین این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین  کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) را تحلیل کنیم و به بررسی 5 نکته مهم در مورد بیت کوین در این هفته بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز بیت کوین یکی از محبوب ترین ارزها در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. تا بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین چند روز باقی مانده است. اگر قیمت بیت کوین کاهش یابد، این کندل به صورت نزولی بسته می شود.

 


نظرات کاربران در مورد نکات مهمی که در این هفته باید درباره بیت کوین بدانید
سوال امنیتی :9+48 = ?