آیا ماینرهای بیت کوین با کاهش درآمدها تسلیم می شوند؟

نوشته شده در : 1403/02/12

با کاهش شدید درآمد، هیچ نشانه ای درباره تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین دیده نمی شود! استخراج بیت کوین یکی از حوزه هایی است که افراد زیادی در این صنعت مشغول به کار هستند. با کاهش قیمت بیت کوین، شور و اشتیاق ماینرها برای استخراج بیت کوین نیز کاهش می یابد.
اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید. ماینرهای بیت کوین بعد از هاوینگ به فعالیت خود ادامه می دهند و هیچ نشانه ای درباره تسلیم آنها وجود ندارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صنعت استخراج بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین با کاهش درآمد بپردازیم.

آشنایی با استخراج بیت کوین

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که استخراج بیت کوین چیست؟ ما می تواتیم در پاسخ به این سوال بگوییم که استخراج بیت کوین به پروسه ای گفته می شد که در آن ماینرها برخی معادلات یا محاسبات ریاضی شبکه را حل می کنند و به این ترتیب، بلاک های جدیدی به زنجیره اضافی می شود. در صورت تایید هر تراکنش و موفقیت آمیز بودن ایجاد بلاک جدید، ماینرها مشمول دریافت پاداش ماینینگ خواهند بود. امروزه افراد زیادی در دنیا وجود دارد که در صنعت استخراج ارز بیت کوین فعالیت می کند.
جالب است بدانید، ماینینگ بیت کوین یک اقدام داوطلبانه است که در آن افرادی داوطلب به اسم ماینر قدرت پردازش دستگاه های استخراج بیت کوین را در اختیار شبکه قرار می دهند تا امنیت شبکه بیت کوین حفظ و تراکنش های این رمز ارز تایید شود. البته ماینرها این کار را در ازای دریافت پاداش انجام می دهند و این پاداش همان بیت کوین است. شما می توانید با تهیه سخت افزارها و تجهیزات لازم، در صنعت استخراج بیت کوین فعالیت کنید.

احتمال تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین با کاهش درآمد

توجه داشته باشید که ماینرها با وجود کاهش درآمدشان به پایین ترین حد 14 ماه خود بعد از رویداد هاوینگ در آوریل، هیچ نشانه ای تسلیم شدن نشان نمی دهند. کی یانگ جو، مدیر عامل کریپتو کوانت در پستی در 30 آوریل در پلتفرم X گفت که به دبنال کاهش درآ»د به سطح بعد از داشتن، ماینرهای بیت کوین اکنون با دو گزینه روبرو هستند که یکی از آنها تسلیم شدن و یا انتظار رشد قیمت بیت کوین برای پوشش هزینه های خود است. جو با استناد به نمودار 360 روزه، معیاری که سطح فشار فروش از طرف ماینرها را تخمین می شند، گفت که ماینرها فعلا متوقف نمی شوند.
تحلیل های جو در حالی انجام می شود که ریزش اخیر قیمت بیت کوین باعث نگرانی در مورد تسلیم ماینرها شده است. درآمد ماینرهای بیت کوین بلافاصله بعد از هاوینگ افزایش یافت و شکارچیان از طریقی برای اولین بلوک های استخراج شده بعد از هاوینگ در 20 آوریل هزینه فضایی را پرداخت کردند. با این حال، اشتها برای این دارایی های جدیدی مبتنی بر بیت کوین در هفته های اخیر کاهش یافته است. ارائه دهنده تحقیقات بازار در پستی در 30 آوریل گفت که ماینرها بعد از رویداد هاوینگ با افزایش قیمت بیت کوین، مهلت کوتاهی داشتند، ولی اکنون قیمت بیت کوین بر خلاف آنها حرکت می کند. یکی از سوالات همیشگی در مورد بیت کوین این است که عاقبت بیت کوین در ایران چه خواهد شد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صنعت استخراج بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین با کاهش درآمد بپردازیم. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد با کاهش درآمد و قیمت بیت کوین بعد از رویداد هاوینگ، علاقه ماینرها برای استخراج بیت کوین کاهش یابد. ولی هیچ نشانه ای در مورد تسلیم ماینرهای بیت کوین وجود ندارد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا ماینرهای بیت کوین با کاهش درآمدها تسلیم می شوند؟
سوال امنیتی :3+77 = ?