ارزش بازار 2 ارز دیجیتال در ماه می به 10 میلیارد دلار می رسد

ارزش بازار 2 ارز دیجیتال در ماه می به 10 میلیارد دلار می رسد

نوشته شده در : 1403/02/13

ارزش بازار دو ارز دیجیتال در ماه می به 10 میلیارد دلار می رسد. اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کنید و سپس بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال را شناسایی کرده و معاملات پرسودی انجام دهید.

همانطور که می 2024 آشکار می شود، بازار ارزهای دیجیتال همچنان اثرات موج دار رویداد هاوینگ بیت کوین از آوریل را احساس می کند که به طور سنتی یک کاتالیزور صعودی برای بیت کوین و چشن انداز گسترده تر ارزهای دیجیتال است. این احساسات صعودی مداوم به ویژه برای چندین ارز دیجیتال که به نقاط عطف ارزش بازار نزدیک می شوند، از جمله مرز قابل توجه 10 میلیارد دلار سودمند است. اگر می خواهید سود زیادی از معاملات خود به دست آورید، باید نسبت به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد اقدام کنید.

فینبولد 2 ارز دیجیتال را شناسایی کرده است که احتمالا از این آستانه فراتر خواهد رفت. این پیش بینی ها نه تنها به ادامهروند صعودی، بلکه به مزایای بالقوه تورم بالای عرضه نیز بستگی دارد که می تواند منجر به افزایش سقف بازار شود، حتی اگر حرکت های قیمت حداقل باقی بماند. این دو ارز دیجیتال که ارزش بازار آنها در ماه می به 10 میلیارد دلار می رسد، عبارت هستند از:

• پولکادات(DOT)

ارز دیجیتال پولکادات که به دلیل ویژگی های قابلیت همکاری و اکوسیستم در حال گسترش پاراچین ها شناخته می شود. بلاک چین های مجزا که به شبکه پولکادات متصل هستند و در داخل آن فعالیت می کنند، برای رشد قابل توجهی موقعیت خوبی دارد. توسعه پایدار شبکه و افزایش پذیرش برنامه های کاربردی زنجیره ای می تواند به طور قابل توجهی ارزش بازار آن را افزایش دهد.

• پالیگان(MATIC)

ارز دیجیتال MATIC در حال حاضر دارای ارزش بازار 6.62 میلیارد دلار است که قیمت آن در حدود 0.67 دلار است. اخیرا نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است، ولی به دلیل فناوری اصلی خود که مقیاس پذیری اتریوم را افزایش می دهد و کارمزد تراکنش ها را کاهش می دهد، همچنان یک نقطه مهم در بازار ارز دیجیتال است. علیرغم کاهش اخیر، موقعیت استراتژیک پالیگان در اکوسیستم اتریوم پتانسیل صعودی قابل توجهی را ارائه می دهد. از آنجایی که اتریوم همچنان بر فضای بلاک چین تسلط دارد، پذیرش راه حل های پالیگان می تواند ارزش بازار آن را به 10 میلیارد دلار نزدیک کند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارزش بازار 2 ارز دیجیتال در ماه می به 10 میلیارد دلار می رسد
سوال امنیتی :6+31 = ?