چرا تریدرها نگران اصلاح قیمت بیت کوین نیستند؟

نوشته شده در : 1403/02/13

تریدرها و معامله گران نگران اصلاح قیمت بیت کوین(BTC) نیستند! ارز بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که شما می توانید با خرید و فروش این ارز معاملات پرسودی انجام دهید. تریدرها و معامله گران نگران اصلاح قیمت بیت کوین نیستند و آن را کاملا طبیعی می دانند.
امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو با خرید بیت کوین و فروش آن در سطح مناسبی، می توانند سود زیادی به دست آورند. اگر شما نیز قصد خرید بیت کوین را دارید، در وهله اول باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی اصلاح قیمت بیت کوین بپردازیم.

وضعیت فعلی بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) یکی از رمز ارزهای محبوب در دنیاست که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 57400 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 9 درصد کاهش یافته است. تریدرها و معامله گران این ریزش بیت کوین را به عنوان یک اصلاح قیمتی می دانند.
بازار رمز ارزها در 24 ساعت گذشته نزدیک به 200 میلیارد دلار از ارزش بازار خودش را از دست داده، چون به نظر می رسد برخی از بزرگ ترین بازیگران این صنعت مشتاق به فروش دارایی های خودشان هستند. بر اساس گزارش های منتشر شده، گری اسکیل تقریبا 250 میلیون دلار بیت کوین به کوین بیس فرستاده است تا در بازار آزاد به فروش برساند. طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط کوین گلس، بیش از 316 میلیون دلار لیکوییدی در 24 ساعته گذشته رخ داده است. اگر به نمودار بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از این مقاومت ها عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.

معامله گران نگران اصلاح قیمت بیت کوین نیستند!

توجه داشته باشید که معامله گران و تریدرها تاکید می کنند که اصلاح قیمت بیت کوین دقیقا همان چیزی است که چرخه در حال حاضر به آن نیاز دارد. بیت کوین در طول سه ماه گذشته تقریبا 20 درصد کاهش یافته است، ولی تریدرهای ارز دیجیتال نگران نیستند و ادعا می کنند که این فقط یک اصلاح معمول در چرخه بازار است. رائول پال، مدیر عامل Real Vision در پستی در 30 آوریل با مقایسه سطح قیمت فعلی آن با زمان بیت کوین گفت که این چهارمین اصلاح 20 درصدی در بیت کوین در 12 ماه اخیر است.
تریدر ارز دیجیتال Rekt Capital در همان روز نوشت که این دقیقا همان چیزی است که چرخه برای همگام سازی مجدد با هنجارهای قیمت تاریخی و چرخه هاوینگ سنتی نیاز دارد. ممکن است قیمت به 40 هزار دلار کاهش یابد، ولی ممکن است تا 400 هزار دلار نیز افزایش یابد. توماس فاهرر، مدیر اجرایی پورتال بررسی ارز دیجیتال آپولو اضافی کرد که این یک شرطبندی عالی است. بر اساس داده های کوین گلس، بیت کوین یک دوره کوتاه زیر سطح حمایت داشت و با قیمت 59000 دلار معامله شد که باعث لیکویید شدن 96.5 میلیون دلار موقعیت معاملاتی شد. یکی از مسائل مهم مورد بررسی در ارزهای دیجیتال بررسی پشتوانه ارزهای دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی اصلاح قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای مشهور در دنیاست که نوسانات قیمتی زیادی دارد. این ارز اخیرا وارد یک اصلاح قیمتی شده است که معامله گران و تریدرهای ارز دیجیتال نگران این اصلاح قیمتی نیستند و به نظر آنها کاملا عادی است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا تریدرها نگران اصلاح قیمت بیت کوین نیستند؟
سوال امنیتی :4+90 = ?