رائول پال می گوید اصلاح 20 درصدی بیت کوین موقت است

رائول پال می گوید اصلاح 20 درصدی بیت کوین موقت است

نوشته شده در : 1403/02/14

رائول پال، کارشناس امور مالی می گوید که اصلاح 20 درصدی بیت کوین موقتی است، چون سرخوشی باز خواهد گشت. ارزهای دیجیتال دارایی های جدیدی هستند که نوسانات زیادی دارند. شما می توانید با خرید و فروش این ارزها در صرافی ارز دیجیتال سودزیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که رائول پال، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Real Vision وضعیت فعلی بازار و چشم انداز آینده بیت کوین، بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا را روشن کرده است. علیرغم کاهش بیش از 15 درصدی ارزهای دیجیتال، این کارشناس مالی الگوی قابل توجهی را کشف کرده است که نشان دهنده وجود پرچم احتمالی گاوی بعد از اصلاح قیمت بیت کوین است.
در یک پست X که در روز سه شنبه 28 آوریل منتشر شد، پال نمودار سالانه را به اشتراک گذاشت که حرکت قیمت بیت کوین را از اکتبر 2023 تا آوریل 2024 نشان می دهد. در زمان نوشتن این مطلب، قیمت بیت کوین زیر 60 هزار دلار معامله می شود. بر اساس کوین مارکت کپ، 18 درصد کاهش ماهانه و 14 درصد کاهش قیمت هفتگی را تجربه کرده است.
این تحلیلگر ارز دیجیتال پیشنهاد کرده است که اصلاح اخیر قیمت بیت کوین یک شکست موقت بوده است. او پیش بینی می کند زمانی که بازار کاملا تازه شود، چیزی که او آن را منطقه موز می نامد، شروع می شود. این مکث بر روزهای پایانی بهار کریپتو تاکید می کند، دوره ای که با خوش بینی مجدد بعد از بازارهای نزولی مشخص شده است. نمونه بارز این مرحله زمانی رخ داد که بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ خود رسید و در ماه مارس به دنبال کاهش آن از 2022 تا 2023 از 73 هزار دلار گذشت.
از طرف دیگر، منطقه مشخص شده نشان دهنده فازی است که با هیجان شدید بازار و احتمال افزایش قابل توجه قیمت تعیین می شود. با این حال، پال این دوره متمایز را اینگونه توصیف کرده است: زمانی که بازار شروع به معرفی L1 یا L2 بزرگ جدید می کند که حتی در مقابل سولانا منفجر می شود.
این کارشناس مالی خاطرنشان کرد، زمانی که منطقه موز شروع به کار کند، ممکن است تا پایان سال شتاب بیشتری بگیرد و تا سال 2025 ادامه یابد و به طور بالقوه به اوج شیدایی برسد. او همچنین یک تحلیل تصویری تاریخی را به اشتراک گذاشت که پیش بینی بیت کوین خود را نشان می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رائول پال می گوید اصلاح 20 درصدی بیت کوین موقت است
سوال امنیتی :5+78 = ?