بیت کوین چگونه 1.6 میلیون دلار پرداخت تایید شده را ثبت کرد؟

نوشته شده در : 1403/02/14

طبق گزارش های منتشر شده، ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) توانست 1.6 میلیون دلار پرداخت تایید شده را در یک روز ثبت کند! شبکه بیت کوین یکی از اولین بلاک چین ها در حوزه کریپتوکارنسی است که امروزه تراکنش های زیادی در این شبکه انجام می شود.
اگر می خواهید با خرید بیت کوین سود به دست آورید، اول باید قیمت این رمز ارز را پیش بینی کنید. با این کار می توانید معاملات پرسودی انجام دهید. شبکه بیت کوین یک بلاک چین کاربردی است که شما می توانید با استفاده از این شبکه تراکنش های متعددی انجام دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شبکه بیت کوین(Bitcoin) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ثبت شدن 1.6 میلیون دلار پرداخت در شبکه بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با شبکه بیت کوین(Bitcoin)

بیت کوین(Bitcoin) شبکه ای از کامپیوترها و سرورها در دنیاست که از طریق اینترنت به یکدیگر متصل هستند و نرم افزار اصلی بیت کوین را اجرا می کنند. این کامپیوترها که نود نامیده می شوند، برتری بر یکدیگر ندارند و تنها پایگاه داده بیت کوین را که به آن بلاک چین گفت می شد، در خود ذخیره می کنند. شما می توانید در شبکه بیت کوین تراکنش های متعددی انجام دهید. شبکه بیت کوین مزایای زیادی به همراه دارد که شما می توانید با استفاده از شبکه بیت کوین از این مزایا برخوردار شوید. بسیاری از کارشناسان بازار، نسبت به آینده بیت کوین خوشبین هستند.
ارز بیت کوین نوعی پول الکترونیکی است که شما می توانید با استفاده از این ارز هزینه کالاها و محصولات خریداری شده خودتان را با آن پرداخت کنید. برخی از فروشگاه ها و سایت های معتبر از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می کنند که این مسئله باعث شده تا کاربران ارز بیت کوین گسترش پیدا کند. به طور کلی، بیت کوین از نظر کارکردی مانند پولی است که به خوبی آن را می شناسیم. از این لحاظ، ارز بیت کوین ابزاری برای انتقال ارزش و واسطه ای برای مبادله کالا و خدمات است. ولی همین ماهیت بیت کوین با پول رایج که به آن ارز فیات می گوییم، تفاوت های جدی دارد. علاوه بر این، شبکه بیت کوین به صورت کاملا غیرمتمرکز عمل می کند و شما می توانید تراکنش ها و مبادلات خودتان را به صورت ناشناس در این شبکه انجام دهید.

ثبت شدن 1.6 میلیون دلار پرداخت در شبکه بیت کوین

توجه داشته باشید که راه اندازی شبکه بیت کوین Runes نقش مهمی در افزایش تعداد کل تراکنش ها در شبکه بیت کوین ایفا کرد. استفاده از بیت کوین برای خریدهای روزانه، شبکه بیت کوین بیشترین تعداد پرداخت تایید شده را در 23 آوریل ثبت کرد. سه روز بعد از ورود به چرخه هاوینگ جدید در 20 آوریل، شبکه بیت کوین بیش از 1.6 میلیون تراکنش منحصر به فرد بین فرستنده و گیرنده را پردازش کرد. مقایسه داده های گلس نود نشان می دهد که ارتباط مستقیمی بین راه اندازی بیت کوین رونز و افزایش معاملات روزانه بیت کوین وجود دارد.
با توجه به داده های Dune Runes تقریبا 81.3 درصد از کل تراکنش های بیت کوین را در 23 آوریل نشان می دهد. با این حال، بیت کوین در نهایت سهام اصلی تراکنش های شبکه را پس گرفت. تا 29 آوریل، بیت کوین 77.8 درصد از کل تراکنش های شبکه را تشکیل می داد، در حالی که Runes 18.8 درصد سهم داشت. افزایش تعداد تراکنش های بیت کوین رونز به نفع صنعت ماینینگ عمل کرده است. دو تا از بزرگ ترین شرکت های استخراج که در ایالات متحده فعالیت می کنند، در گفتگو با کوین تلگراف، تاثیر مثبت Runes را از نظر مالی و عملکردی برجسته کردند. یکی از مسائل مهم مورد بررسی در مورد بیت کوین این است که تاثیر بیت کوین بر آینده بشریت چه خواهد بود؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شبکه بیت کوین(Bitcoin) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ثبت شدن 1.6 میلیون دلار پرداخت در شبکه بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از شبکه های محبوبی است که اخیرا 1.6 میلیون دلار پرداخت را ثبت کرده است. استفاده از بیت کوین برای خریدهای روزانه، حجم معاملات روزانه ارز بیت کوین را افزایش داده است.

 


نظرات کاربران در مورد بیت کوین چگونه 1.6 میلیون دلار پرداخت تایید شده را ثبت کرد؟
سوال امنیتی :3+58 = ?