چرا درآمد استخراج بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است؟

نوشته شده در : 1403/02/18

درآمد استخراج بیت کوین بعد از هاوینگ به پایین ترین حد خود رسیده است! هاوینگ یکی از رویدادهای مهمی است که در آن پاداش استخراج بیت کوین به نصف کاهش می یابد. چهارمین هاوینگ بیت کوین نیز رخ داده است و درآمد استخراج بیت کوین بعد از آن کاهش یافته و به پایین ترین حد سالانه خود رسیده است.
امروزه افراد زیادی در دنیا وجود دارند که به سرمایه گذاری در بازارهای مالی علاقه دارند. بازار ارزهای دیجیتال نیز یکی از جذاب ترین بازارهای مالی است که شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. درآمد ماینرهای بیت کوین کاهش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش درآمد استخراج بیت کوین به پایین ترین حد سالانه خود بپردازیم.

چهارمین هاوینگ بیت کوین

هاوینگ یکی از رویدادهای مهمی است که در شبکه بیت کوین رخ می دهد و استخراج بیت کوین و قیمت این رمز ارز تحت تاثیر قرار می گیرد. اخیرا چهارمین هاوینگ بیت کوین نیز انجام شد و این رویداد می تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. این رویداد هر چهار سال یکبار رخ می دهد و علاقه مندان به ارز دیجیتال برای آن هیجان زیادی دارند. چون تاریخ نشان می دهد که هربار بعد از هاوینگ، قیمت بیت کوین رشد چشمگیری را تجربه کرده است. اگر می خواهید در بازار رمز ارزها فعالیت کنید، باید با مهم ترین پلتفرم های ارز دیجیتال آشنا شوید.
با کامل شدن هاوینگ، پاداش استخراج هر بلاک جدید در شبکه Bitcoin از 6.25 به 3.125 واحد کاهش یافته است و در نتیجه میزان عرضه روزانه بیت کوین نصف شده است و از 900 واحد اکنون تقریبا به 450 واحد رسیده است. روند کاهش پاداش استخراج بیت کوین تا سال 2140 یعنی زمانی که آخرین بیت کوین استخراج شود، ادامه خواهد یافت. بعد از این هاوینگ، درآمد ماینرهای بیت کوین کاهش پیدا کرده است.

کاهش درآمد استخراج بیت کوین به پایین ترین حد سالانه خود

توجه داشته باشید که درآمد روزانه حاصل از استخراج بیت کوین از میانگین روزانه قبلی تقریبا 6 میلیون دلار در چهار ماه اول سال 2024 به کمتر از 3 میلیون دلار کاهش یافت. درآمد حاصل از استخراج بیت کوین در ماه مه با شروع چهارمین رویداد نصف شدن بیت کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافت. مکانیسم نصف کردن بیت کوین طوری ایجاد شده است که به طور چشمگیری انتشار 21 میلیون بیت کوین را محدود کند. هاوینگ 20 آوریل پاداش استخراج را از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین کاهش داده است.
در حالی که هیاهوی اولیه در مورد هاوینگ و راه اندازی بیت کوین رونز به طور موقت درآمد روزانه ماینرها را حفظ کرد، یک کاهش شدید درآمد در ماه می ثبت شد. در اول ماه مه، کل درآمد حاصل از پاداش های بلوک و کارمزد تراکنش ها به کمترین میزان خود یعنی 26.3 میلیون دلار رسید. در مقابل، طبق داده های به دست آمده از Blockchain.com ماینرهای بیت کوین به طور میانگین روزانه 6 میلیون دلار قبل از نصف شدن درآمد کسب می کردند. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا بیت کوین می تواند دوباره صعود کند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش درآمد استخراج بیت کوین به پایین ترین حد سالانه خود بپردازیم. همانطور که گفته شد، چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین نیز در تاریخ 20 آوریل رخ داد و پاداش استخراج بیت کوین از 6.25 واحد به 3.125 بیت کوین کاهش یافته است. این مسئله باعث شد تا درآمد استخراج بیت کوین کاهش پیدا کند و به پایین ترین حد سالانه خود برسد.

لینک مقاله: B2n.ir/y70598

 


نظرات کاربران در مورد چرا درآمد استخراج بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است؟
سوال امنیتی :1+97 = ?