جک دورسی از هیئت مدیره شبکه Bluesky خارج می شود

جک دورسی از هیئت مدیره شبکه Bluesky خارج می شود

نوشته شده در : 1403/02/18

جک دورسی از هیئت مدیره شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Bluesky خارج می شود. جک دورسی بعد از پشتیبانی و حمایت مالی از Bluesky در زمانی که مدیر عامل توییتر بود، هیئت مدیره این شبکه اجتماعی را ترک کرد. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، معاملات متعددی انجام دهید.
توجه داشته باشید که جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر، هیئت مدیره Bluesky را ترک کرد. پلتفرم غیرمتمرکز رسانه اجتماعی که او در سال 2019 زمانی که مدیر عامل توییتر بود، طراحی و تامین مالی کرد. بلوسکی خروج دورسی را در پستی در 5 می در پلتفرم تایید کرد و نوشت که در حال جستجو برای عضو هیئت مدیره جدید است و از دورسی برای کمک او در شروع و تامین مالی پروژه تشکر کرد.
ساعاتی قبل، دورسی با یک «نه» کوتاه به کسی که در X پاسخ داده بود که از او پرسیده بود آیا او هنوز در هیئت مدیره Bluesky است یا خیر. نه بلوسکی و نه دورسی توضیح ندادند که چرا تصمیم به ترک گرفت. یک سخنگوی بلوسکی زمانی که از او نظر خواسته شد به پست پلتفرم اشاره کرد. اگر می خواهید در بازار کریپتو سرمایه گذاری کنید، باید آینده ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.
ردیابی فعالیت اجتماعی اجرایی بخش فناوری اکانت X Big Tech Alert کرد که دورسی بیش از 2 هزار نفر را لغو فالو کرده است و فهرست دنبال کنندگان خودش را به سه تفر تقسیم کرده است. دورسی که ماسک را در لیست فالوورهای خود نگه می دارد و تایید X نشان می دهد که این دو ممکن است جبران کرده باشند. در آوریل 2023 دورسی به بلوسکی رفت تا ماسک را مورد انتقاد قرار دهد و گفت که او X را ضعیف اجرا می کند و به گفته TechCrunch، هیئت مدیره نباید فروش را به او مجبور می کرد.
دورسی بلواسکی را در اواخر سال 2019 زمانی که مدیر عامل توییتر بود اعلام کرد و پست کرد که این شرکت هزینه ای برای یک تیم کوچک مستقل متشکل از 5 معمار، مهندس و طراح منبع باز برای توسعه استانداردی باز و غیرمتمرکز برای رسانه های اجتماعی تامین می کند. بلواسکی تا مارس 2023 به صورت بتا راه اندازی نشد و فقط در 7 فوریه 2024 برای همه باز شد. طبق آمار خود تقریبا 5.6 میلیون کاربر دارد.

لینک خبر:  https://cointelegraph.com/news/jack-dorsey-leaves-bluesky-board

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد جک دورسی از هیئت مدیره شبکه Bluesky خارج می شود
سوال امنیتی :3+83 = ?