هوش مصنوعی قیمت کاردانو را برای 31 می 2024 پیش بینی کرد

هوش مصنوعی قیمت کاردانو را برای 31 می 2024 پیش بینی کرد

نوشته شده در : 1403/02/19

هوش مصنوعی قیمت کاردانو را برای 31 می 2024 پیش بینی کرد. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، رمز ارزهای مختلفی را خریداری کنید. کاردانو یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که کاردانو که به خاطر فناوری نوآورانه بلاک چین نسل سوم مشهور است، در حال حاضر در حال حرکت در چشم انداز بازار چالش برانگیز است. بعد از یک رالی کوتاه مدت در اوایل ماه جاری که قیمت آن را به طور لحظه ای از 0.45 دلار به 0.46 دلار رساند، ADA از آن زمان عقب نشینی کرده است و در اطراف علامت 0.45 دلار قرار گرفته است. این الگو سودهای سریع و به دنبال آن عقب نشینی نشان دهنده نوسانات مداوم و عدم اطمینان سرمایه گذاری پیرامون ارز دیجیتال است.
علیرغم افزایش آدرس های فعال که نشان دهنده علاقه مجدد به این پلتفرم است، احساسات کلی بازار همچنان ملایم است. شاخص های فنی و کاهش قابل توجه در حجم معاملات، چشم انداز فوری قیمت ADA را تحت الشعاع قرار می دهد و حاکی از ادامه روند نزولی فعلی است. اگر می خواهید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، باید آینده ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
تشکیل تقاطع مرگ مربوط به میانگین های متحرک ADA چشم انداز را پیچیده تر می کند که معمولا نشان دهنده یک فاز فروش بالقوه است. با توجه به پیش بینی های هوش مصنوعی از منابعی مانند CoinCodex چشم انداز کوتاه مدت ADA تا حدودی خوش بینانه است. تا 31 می 2024 انتظار می رود که ADA شاهد افزایش 2.06 درصدی باشد و به طور بالقوه به حدود 0.46 دلار برسد. این پیش بینی نشان می دهد که علی رغم کشمکش های فعلی بازار، ممکن است در هفته های آینده یک حرکت صعودی ملایم وجود داشته باشد.

لینک خبر: https://finbold.com/ai-predicts-cardano-price-for-may-31-2024/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی قیمت کاردانو را برای 31 می 2024 پیش بینی کرد
سوال امنیتی :1+79 = ?