آیا رابین هود در مقابل SEC در دادگاه پیروز می شود؟

نوشته شده در : 1403/02/19

به نظر می آید، پلتفرم رابین هود(Robinhood) در مقابل SEC در دادگاه پیروز می شود! رابین هود یکی از پلتفرم های معاملاتی است که از ارزهای مختلفی پشتیبانی می کند. شما می توانید رمز ارزهای مورد نظر خودتان را در پلتفرم رابین هود خرید و فروش کنید.
با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، پلتفرم ها و صرافی ارز دیجیتال زیادی نیز به وجود آمدند که شما می توانید با این پلتفرم ها معاملات متعددی انجام دهید. رابین هود نیز یکی از این پلتفرم هاست که امکانات و قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این پلتفرم اکنون درگیر پرونده های دادگاهی خود است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم Robinhood برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیروزی رابین هود در مقابل SEC در دادگاه بپردازیم.

آشنایی با پلتفرم Robinhood

رابین هود(Robinhood) یک پلتفرم معاملاتی است که در سال 2013 راه اندازی شده است. معمولا پلتفرم های معاملاتی مشهوری مانند کوین بیس و بایننس، برای انجام معاملات خود حداقل موجودی مشخص می کنند که درست در همین حا تفاوت صرافی ارز دیجیتال کوین بیس مشخص می شود. رابین هود یکی از صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست که با ابداع مدل معاملاتی خود روزانه کاربران زیادی را برای سرمایه گذاری جذب می کند. این پلتفرم در دو نسخه دسکتاپ و موبایلی مورد استفاده قرار می گیرد و رابط کاربری خوبی دارد. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید آینده ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.
جالب است بدانید، پلتفرم رابین هود فرایند سرمایه گذاری یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال را آسان کرده و بسیاری از موانع وورد به شرکت های کارگزاری سنتی را از بین می برد. رابین هود طوری ایجاد شده است که دسترسی آسان به تجارت و سرمایه گذاری را فراهم می کند و خدمات کارگزاری تخفیف آنلاین کانل و فرایندهای آن را برای انواع سرمایه گذاران ارز دیجیتال قابل دسترسی می کند. شما باید بدانید که این صرافی کدام ارزهای دیجیتال را قرار است به لیست خرید و فروش خود اضافی کند.

پیروزی رابین هود در مقابل SEC در دادگاه

توجه داشته باشید که در این گزارش آمده است که این پلتفرم با توجه به رویکرد محافظه کارانه این شرکت در فهرست دارایی های دیجیتال، اعلان ولز توسط SEC صادر شده است. KBW گفت که SEC که اعلامیه رابین هود را صادر می کند، شگفت آور است. این کارگزار انتظار دارد هیچ تغییری در عملیات فعلی ارز دیجیتال ایالات متحده یا فهرست دارایی های پلتفرم ایجاد نشود. در این گزارش آمده است که رابین هود نسبت به بسیاری از رقبای آمریکایی خود، احتمال بیشتری برای برنده شده در پرونده با SEC دارد.
KBW در گزارشی پژوهشی روز دوشنبه گفت که رابین هود با توجه به رویکرد بسیار محافظه کارانه این شرکت در لیست دارایی های دیجیتال، انتشار اطلاعیه Wells توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار شگفت انگیز است. KBW اشاره می کند که رابین هود تنها 15 ارز دیجیتال را در پلتفرم ایالات متحده خود ارائه می دهد، در حالی که برخی از همتایان آن بیش از دویست دارایی دیجیتال را ارائه می دهند. تحلیلگران به رهبری Kyle Voigt نوشتند که ما انتظار داریم هیچ تغییری در عملیات ارزهای دیجیتال یا لیست دارایی های فعلی HOOD در ایالات متحده وجود نداشته باشد و انتظار داریم SEC در ماه های آینده شکایتی را ارائه دهد. یکی از سوالاتی که در مورد آلت های مطرح است این است که چه زمانی نسبت به خرید آلت کوین ها اقدام کنیم؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم Robinhood برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیروزی رابین هود در مقابل SEC در دادگاه بپردازیم. همانطور که گفته شد، رابین هود یکی از صرافی های مشهور در دنیاست که شما می توانید در این پلتفرم نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. به نظر می رسد، پلتفرم رابین هود در مقابل SEC در دادگاه پیروز خواهد شد. تحلیلگران و کارشناسان بازار نسبت به آینده صرافی رابین هود امیدوار هستند.

لینک مقاله: https://cointelegraph.com/explained/what-is-robinhood-and-how-does-it-work

 


نظرات کاربران در مورد آیا رابین هود در مقابل SEC در دادگاه پیروز می شود؟
سوال امنیتی :9+37 = ?