تقاضا برای پرداخت با لایت کوین در حال افزایش است

نوشته شده در : 1403/02/21
تقاضا برای پرداخت با لایت کوین در حال افزایش است

جستجو

تقاضا برای خرید لایت کوین(LTC) افزایش می یابد، چون کاربران با لایت کوین دو برابر بیشتر از بیت کوین پرداخت می کنند. لایت کوین یکی از ارزهای محبوب و کاربردی در بازار کریپتو است که شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید لایت کوین و سایر رمز ارزها اقدام کنید.
توجه داشته باشید که تقاضا برای راه حل پرداخت لایت کوین در ماه آوریل افزایش یافت و به نسبت بیت کوین در BitPay به رکورد نزدیک به 2:1 رسید. این تقاضای بالاتر همچنین در داده های سرعت سکه روی زنجیره مشاهده می شود که پایه های قوی برای رشد پایدار و ارگانیک بلندمدت می دهد. همچنین فینبولد داده هایی را از بیت پی در 8 می بازیابی کرد که نشان می دهد تقریبا دو برابر بیشتر پرداخت ها با لایت کوین نسبت به بیت کوین روی پلتفرم انجام شده است.
Bitpay یک ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال پیشرو است که در ماه آوریل بیش از 54 هزار تراکنش ارز دیجیتال پردازش شده است. قابل ذکر است که تقریبا 22345 مورد از این پرداخت ها از لایت کوین استفاده می کردند که 41.38 درصد بر سایر ارزهای دیجیتال موجود برتری داشت. بیت کوین با بیش از 11634 تراکنش یا 21.55 درصد از کل، دومین روش پرداخت مورد استفاده بود.

لایت کوین در مقابل تعداد پرداخت:

نکته قابل توجه این است که تعداد پرداخت های لایت کوین در 10 سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است و ارتباط قابل توجهی با قیمت LTC دارد. این رشد نشان می دهد که تقاضا برای پرداخت ها در شبکه می تواند بر تقاضای بازار برای سکه تاثیر بگذارد و به نفع قیمت ها باشد. فینبولد این داده ها را از Santiment در 8 می 2024 بازیابی کرد که به 7 می 2014 از طریق Sanbase Pro بازمی گردد. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید آینده ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
در همین حال، تعداد پرداخت های بیت کوین در طول سال رشد کرده است و اکنون کاهش می یابد. کاهش مشابهی قبلا در سال 2021 در طی افزایش هزینه شبکه مشاهده شده بود. در حال حاضر، این کاهش بعد از رسیدن میانگین کارمزد تراکنش های بیت کوین به رکورد بالای 100 دلار اتفاق افتاد.

لینک خبر: https://finbold.com/ltc-demand-surges-as-users-pay-2x-more-with-litecoin-than-with-bitcoin/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تقاضا برای پرداخت با لایت کوین در حال افزایش است
سوال امنیتی :2+37 = ?