چرا ریپل در مقابل بیت کوین ضعیف عمل میکند؟

نوشته شده در : 1403/05/24

جستجو

قیمت ریپل(XRP) در مقابل بیت کوین کاهش یافته است! ریپل یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با انجام معاملات متعدد سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت ریپل به دست آورید. برای خرید ریپل باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید.
ریپل قصد دارد یک شبکه پرداخت و ارتباطی امن و غیرمتمرکز برای موسسه های مالی ایجاد کند. می توان گفت که هدف ریپل کاملا در تضاد با بیت کوین است. در حالی که بیت کوین با هدف تراکنش های همتا به همتا و حذف واسطه ها و بانک ها روی کار آمده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش قیمت ریپل در مقابل بیت کوین و خرید بیت کوین بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز ریپل(XRP)

قیمت ریپل در این لحظه معادل 0.517 دلار است. قیمت این ارز در 24 ساعت گذشته بیش از 1.14 درصد کاهش یافته است. بیشترین رکورد قیمت ریپل تاکنون 3.4 دلار بوده است. این رکورد مربوط به تاریخ 2018 است و قیمت فعلی ریپل نسبت به این رکورد 84 درصد کاهش یافته است. کمترین قیمت ریپل نیز 0.0026 دلار بوده. قیمت پایین ریپل آن را به گزینه ورود عالی برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.
از آنجایی که پیش بینی های قیمت آینده ریپل(XRP) انتظار افزایش ارزش آن را دارند، حتی اگر استفاده از این سیستم به کندی جریان پیدا کند، باز هم سرمایه گذاری بلند مدت در ریپل خوب به نظر می رسد. یکی از مزایای خرید ریپل این است که تا به حال نشان داده نوسان قیمت کمتری از بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر دارد.این مزیت آن را به سرمایه گذاری امن تبدیل می کند. اگر به چارت قیمتی ریپل نگاه کنید، متوجه می شوید که ریپل با مقاومت ها و حمایت های روبرو است که مهم ترین مقاومت فعلی ریپل سطح 0.55 دلار است. ریپل چند بار به این ناحیه برخورد کرده، ولی نتوانسته آن را به سمت بالا بشکند. شما باید با مهم ترین پلتفرم های ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید تا بتوانید ریپل و سایر رمز ارزها را خرید و فروش کنید.

کاهش قیمت ریپل(XRP) در مقابل بیت کوین

توجه داشته باشید که قیمت ریپل(XRP) تا به امروز بیش از 14 درصد کاهش یافته است که تحت فشار حقوقی مداوم ریپل با SEC است. بنابراین، تجزیه و تحلیل نشان می دهد که یک جهش مناسب است. طبق داده های تریدینگ ویو، آخرین بار در ابتدای آوریل 2021 به پایین ترین حد خود در سه سال گذشته رسید. تونی سورینو که یکی از توسعه دهندگان CoinChartist است، در پلتفرم X نوشت که در چارت قیمت ماهانه، این الگوی نمودار می تواند به عنوان یک سیگنال قوی از پایین بودن XRP/BTC تفسیر شود.
علیرغم تشکیل نمودار خوش بینانه، XRP/USD از ابتدای سال 2024 در روند نزولی قرار داشته است. قیمت ریپل بیش از 14 درصد از سال تا به امروز به مرز 0.53 دلار فعلی سقوط کرد، در حالی که بیت کوین بیش از 43 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. بر اساس گفته های ایوا ویشر، یکی از بنیانگاران و مدیر عامل شرکت Prom و تحلیلگر، نوسانات ریپل را می توان تا حد زیادی به شکایت مداوم ریپل با کمیسیون SEC نسبت داد. SEC در سال 2020 از ارز ریپل شکایت کرد و آن را متهم کرد که به طور غیرقانونی 1.3 میلیارد دلار از طریق عرضه اوراق بهادار با فروش XRP جمع آوری کرده است. یکی از مسائل مهم در مورد بیت کوین بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش قیمت ریپل در مقابل بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از ارزهای برتر در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و این نوسانات را می توان به پرونده های دادگاهی ریپل با کمیسیون SEC نسبت داد. به نظر می آید قیمت ریپل در مقابل بیت کوین کاهش یافته است.

لینک مقاله: forbes

 

نظرات کاربران در مورد چرا ریپل در مقابل بیت کوین ضعیف عمل میکند؟
سوال امنیتی :2+54 = ?