دونالد ترامپ می تواند قیمت بیت کوین را افزایش دهد

نوشته شده در : 1403/02/23
دونالد ترامپ می تواند قیمت بیت کوین را افزایش دهد

جستجو

دونالد ترامپ می تواند بزرگ ترین افزایش دهنده قیمت بیت کوین(BTC) باشد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اخیرا از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال حمایت شدیدی کرده است، به ویژه که از موضع شک آمیز قبلی خود فاصله گرفته است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید وضعیت کلی رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پیدا کنید.
این مسئله مهم که به طور برجسته در ویدیوی اخیری که در بین علاقه مندان و سرمایه گذاران کریپتو منتشر شده است، به گمانه زنی ها درباره پیامدهای بالقوه بیت کوین و سایر رمز ارزها با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا در نوامبر امسال دامن زده است. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت داشته باشید، توصیه می کنیم تا با انواع روش های نگهداری ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید.
نظرات مطرح شده توسط ترامپ به وسیله تحلیلگر MacroScope در X مورد بحث قرار گرفت. این تحلیلگر بر اهمیت اظهارات ترامپ تاکید کرد. تا به حال احتمالا ویدیوی نظرات تند و مسلما خیره کننده ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال را دیده اید. MacroScope پیشنهاد کرد که پیامدهای حمایت جدید ترامپ می تواند عمیق باشد، به ویژه به این دلیل که تغییر مثبت در سیاست واشنگتن دی سی در مورد ارزهای دیجیتال در قیمت های فعلی بازار لحاظ نشده است.
MacroScope همچنین توصیه کرد که از نظر تاثیر بالقوه قیمت بر بیت کوین، این موضوع باید در ماه های آینده بسیار دقیق مورد توجه قرار بگیرد. این بیانیه احساسات گسترده تری را در جامعه مالی منعکس می کند که تاییدیه های سیاسی می تواند به تحرکات بازار منجر شوند، به ویژه زمانی که تغییری در رویکردهای نظارتی را پیشنهاد می کنند. 
این تحلیلگر موارد مشابهی را با دست کم گرفتن بازار از تاثیر ETFهای بیت کوین ترسیم کرد و نشان داد که اگر نظرات حمایتی ترامپ به تغییرات سیاست رسمی تبدیل شود، ممکن است سناریوی مشابهی رخ دهد. در همین حال، اعتبار وعده های ترامپ عاملی مهم در ارزیابی نتایج بالقوه بیانیه های طرفدار ارز دیجیتال اوست. در حالی که ترامپ به وعده های بلندپروانه برای جلب حمایت شهرت دارد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/bitcoin/donald-trump-bitcoin-biggest-price-booster-experts/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد دونالد ترامپ می تواند قیمت بیت کوین را افزایش دهد
سوال امنیتی :5+69 = ?