آیا قیمت بیت کوین تا سال 2030 به یک میلیون دلار می رسد؟

نوشته شده در : 1403/02/23

جستجو

جک دورسی می گوید که قیمت بیت کوین تا سال 2030 به یک میلیون دلار خواهد رسید! جک دورسی که یکی از بنیانگذاران توییتر است، اخیرا پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند دوباره وارد روند صعودی شود و تا سطوح بالاتری رشد کند. طبق نظر جک دورسی، بیت کوین یک میلیون دلار می تواند تا سال 2030 رخ دهد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید تحلیل های افراد مشهور را بررسی کنید.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید با انجام معاملات متعدد، درآمد کسب کنید. البته قبل از هرچیزی باید آموزش های لازم را فرا بگیرید و بتوانید وضعیت ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر این، شما باید پیش بینی های افراد مشهور بازار کریپتو را دنبال کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن بیت کوین به 1 میلیون دلار بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین(BTC) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 60900 دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته 3.80 درصد ریزش کرده است. تاریخچه عملکرد ارز بیت کوین نشان داده است که مستعد نوسانات زیادی است و از این رو، علاقه مندان به خرید و فروش بیت کوین بهتر است جدیدترین تحلیل ها و پیش بینی های قیمت بیت کوین را در اختیار داشته باشند تا معاملات پرسودی انجام دهند. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید با انواع روش های نگهداری ارز دیجیتال آشنا شوید.
جالب است بدانید، ارز بیت کوین(BTC) بعد از اصلاح تا ناحیه 55 هزار دلار و بهبود فوق العاده در پی آن، اکنون شاهد عدم اعتماد فعالان بازار به قدرت فعلی قیمت است و با توجه به کمبود نسبی نقدینگی در سطوح فعلی، در معرض کاهش دیده می شود. تحلیل تکنیکال و داده های آنچین بیت کوین نیز مجموعه ای بزرگ از معامله گران و تریدرها را در ناحیه سود نشان می دهند که این داده ها نیز بیت کوین را در معرض یک پول بک قرار داده است.

آیا بیت کوین تا سال 2030 می تواند به یک میلیون دلار برسد؟

توجه داشته باشید که جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر، می گوید که قیمت بیت کوین(BTC) می تواند تا سال 2030 به حداقل یک میلیون دلار برسد و اضافه کرد که ارزش بیت کوین می تواند از آن نقطه به بعد حتی بیشتر هم رشد کند. دورسی در مصاحبه ای در 9 می با مایک سولانا، روزنامه نگار در Pirate Wires چشم اندازی صعودی برای عملکرد بلند مدت قیمت بیت کوین ارائه کرد. بیت کوین زمینه بیشتری برای خروج ناگهانی او از هیئت مدیره Bluesky فراهم می کند. یک جایگزین غیرمتمرکز توییتر که او به راه اندازی آن در سال 2019 کمک کرد.
جک دورسی معقتد است که قیمت بیت کوین(BTC) می تواند تا سال 2030 به حداقل یک میلیون برسد و اضافه کرد که به احتمال زیاد به این عدد می رسد و فراتر می رود. دورسی که اکنون رئیس شرکت خدمات مالی Block است، خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین در واقع جالب ترین جنبه بیت کوین نیست و در عوض به ماهیت مشارکتی اکوسیستم و روشی که آن نلاش های جمعی را برای تقویت شبکه تشویف می کند، اشاره کرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن بیت کوین به یک میلیون دلار تا سال 2030 بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که نوسانات زیادی دارد. جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر معتقد است که ارز بیت کوین می تواند تا سال 2030 به یک میلیون دلار برسد و رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند.

لینک مقاله: https://www.cfr.org/backgrounder/crypto-question-bitcoin-digital-dollars-and-future-money

 

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین تا سال 2030 به یک میلیون دلار می رسد؟
سوال امنیتی :6+45 = ?