آیا بیت کوین می تواند به 350 هزار دلار برسد؟

نوشته شده در : 1403/02/24

جستجو

تحلیلگران بازار ارز دیجیتال پیش بینی می کنند که بیت کوین می تواند تا سال 2025 به 350 هزار دلار برسد! اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید نمودار بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های ورود و خروج معامله را تشخیص دهید.
معامله گران و تریدرها معمولا با استفاده از تحلیل تکنیکال و روانشناسی بازار، سناریوهای مختلفی را برای ارز بیت کوین(BTC) تعریف می کنند و باور دارند که تاریخ در نمودار قیمت رمز ارزها تکرار می شود. تحلیل بیت کوین به تریدرها کمک کرده تا الگوها و روندهای بازار را بشناسند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و احتمال رسیدن بیت کوین به 350 هزار دلار را مورد بررسی قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

اگر به چارت بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که ارز بیت کوین(BTC) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 61 هزار دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 0.42 درصد افزایش داشته است. بیت کوین به عقیده تحلیلگران ظاهرا دوره اصلی اصلاح قیمت بعد از هاوینگ را به پایان رسانده و کاهش نوسانات طی روزهای اخیر ممکن است یک دوره صعودی قابل توجه را به دنبال داشته باشد. بیت کوین در سشن معاملاتی آمریکا با فروش همراه بود، ولی در آسیا این فروش ها جبران شد و مومنتوم قیمت شاهد تقویت بود.
بیت کوین در تایم فریم چهار ساعته روند نزولی دارد و بهترین کار پیدا کردن نواحی عرضه و موقعیت های فروش است. اوردر بلاک های 64500 دلار و خصوصا اوردر بلاک در ناحیه 66500 دلار ایده آل هستند و در صورت عبور قیمت از این نواحی، انتظار تغییر روند را داریم. برای خرید نیز نواحی 59400 دلار و ناحیه مهم تر 57500 دلار مد نظر است.  بهترین استراتژی برای امروز، خرید در کف روز قبل یعنی 60 هزار دلارو  فروش در سقف روز گذشته یعنی 61500 دلار است. توصیه می کنیم تا با روش های نگهداری ارز دیجیتال آشنا شوید تا بتوانید امنیت دارایی های دیجیتال خودتان را تامین کنید.

آیا بیت کوین می تواند به 350 هزار دلار برسد؟

به گفته یکی از تریدرهای ارز دیجیتال، نمودار قیمت بیت کوین شبیه به نمودار قیمتی است که تنها چند هفته بعد از رد شدن سال 2016 می گذرد، چون در حوالی پایین محلی قرار دارد. همچنین ارز بیت کوین(BTC) همان مسیری را که بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین در سال 2016 انجام داد را تکرار می کند، با یک شاخص نشان می دهد که ممکن است به پایین ترین سطح قیمتی خود نزدیک شود و شاخص دیگری نشان می دهد که ممکن است قیمت بیت کوین افزایش یابد و به 350 هزار دلار برسد.
توجه داشته باشید که رکت کپیتال، تریدرها مشهور ارز دیجیتال با اسم مستعار، در پستی در 11 مه در پلتفرم X اعلام کرد که بیت کوین تاریخ 2016 را کاملا تکرار کرده است و یک کندل نزولی در زیر محدوده انباشت مجدد فعلی خود در یک پنجره سه هفته ای بعد از هاوینگ ارائه می دهد. Rekt نشان می دهد که محدوده انباشت مجدد در این نقطه از چرخه هر قیمتی زیر 61081 دلار است. علاوه بر این، Rekt تاکید کرد که بیت کوین در حال حاضر در مرحله آخرین اصلاح قیمتی بعد از هاوینگ است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و احتمال رسیدن بیت کوین به 350 هزار دلار را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین اخیرا نوسانات زیادی دارد و در آخرین چرخه اصلاح قیمتی خود قرار گرفته است. یکی از تریدرهای بازار ارز دیجیتال پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین ممکن است تا سال 2025 شش برابر شود و به 350 هزار دلار برسد.

لینک مقاله: https://www.morpher.com/blog/crypto-market-correction

 

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند به 350 هزار دلار برسد؟
سوال امنیتی :5+30 = ?