چرا مدیر عامل Bitfarms ماینر بیت کوین استعفا می دهد؟

نوشته شده در : 1403/02/25

جستجو

طبق خبرهای منتشر شده، مدیر عامل Bitfarms ماینر بیت کوین در پاسخ به شکایت ها، از سمت خود استعفا می دهد! اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید اخبار مهم بازار را دنبال کنید تا از هرگونه اتفاق در این بازار مطلع شوید و از نوسانات احتمالی سود به دست آورید.
صنعت استخراج رمز ارزها، برای افرادی که به برق ارزان دسترسی دارند، می تواند خیلی سودمند باشد. با این حال، موضوع اثرات زیست محیطی استخراج اثبات کار بسیاری از افراد فعال در این صنعت را نگران کرده است. بیت فارمز یک شرکت استخراج کانادایی است که مدیر عامل او می خواهد استعفا دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شرکت استخراج ارز دیجیتال بیت فارمز برای شما ارائه کنیم و به بررسی استعفای مدیر عامل Bitfarms در پاسخ به شکایت بپردازیم.

آشنایی با شرکت بیت فارمز

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بیت فارمز چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بیت فارمز یا Bitfarms یکی از بهترین شرکت های استخراج ارز دیجیتال در کشور کانادا است. این شرکت دارای بازده سرمایه قوی برای افرادی است که از 99 درصد منابع انرژی سبز و تجدیدپذیر در همکاری با پیمانکار برق ولتا الکتریک استفاده می کنند. بیت فارمز هفت مزرعه استخراج بیت کوین در کانادا، ایالات متحده و پاراگوئه دارد. اگر شرکت بیت فارمز استخراج بیت کوین را متوقف کند، صنعت استخراج بیت کوین تحت تاثیر قرار می گیرد.
جالب است بدانید، شرکت بیت فارمز(Bitfarms) بعد از شرکت ماراتون، برای دومین سهم درآمد بیت کوین استخراج شده توسط خود در بین شرکت های استخراج بیت کوین است. یکی دیگر از رقیب های بیت فارمز در آمریکای شمالی، هات 8 است. این شرکت اخیر با مشکلاتی روبرو شده است و به نظر می رسد مدیر عامل آن می خواهد از سمت خود استعفا دهد و شخص دیگری جایگزین مدیر عامل این شرکت شود. شرکت بیت فارمز مقدار زیادی ارز بیت کوین در اختیار دارد و می تواند با جابجایی دارایی های خود، قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را نوسانی کند. بنابراین، شما باید وضعیت این شرکت ماینر بیت کوین را زیر نظر بگیرید. شما با یادگیری تکنیک های مدیریت زمان و هزینه می توانید بهترین نتیجه را از معاملات خود به دست آورید.

استعفای مدیر عامل Bitfarms در پاسخ به شکایت

توجه داشته باشید که نیکلاس بونتا، یکی از بنیانگذاران و رئیس Bitfarms بعد از طرح شکایت جفری مورفی برای غرامت 27 میلیون دلاری علیه این شرکت به عنوان رئیس و مدیر عامل موقت این شرکت انتخاب خواهد شد. جفری مورفی، رئیس و مدیر عامل سابق شرکت استخراج ارزهای دیجیتال Bitfarms بلافاصله بعد از طرح شکایت علیه این شرکت در کانادا از سمت خود کناره گیری می کند. در اطلاعیه 13 می، Bitfarms اعلام کرد که مورفی را به عنوان مدیر عامل و رئیس پیش از برنامه اعلام شده قبلی برای ادامه رهبری شرکت تا زمانی که جایگزینی پیدا شود، خاتمه داده است.
به گفته این شرکت، مورفی در 10 می شکایتی 27 میلیون دلاری علیه شرکت بیت فارمز در دادگاه عالی انتاریو به اتهام نقض قرارداد، اخراج غیرقانونی و خسارات تشدیدکننده و مجازات تنظیم کرد. بیت فارمز در ماه مارس اعلام کرد که می خواهد به دنبال جایگزینی برای Morphy باشد که از سال 2020 در این شرکت بوده است. به گفته این شرکت، در چند هفته آینده مدیر عامل جدیدی را مصنوب خواهد کرد. کوین تلگراف برای اظهار نظر با مورفی تماس گرفت، ولی در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد. بیت فارمز در حال حاضر 11 بیت کوین دارد. این شرکت در ماه آوریل اعلام کرد که قصد دارد تقریبا 240 میلیون دلار برای ارتقاء تجهیزات ماینینگ خود بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین سرمایه گذاری کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شرکت استخراج ارز دیجیتال بیت فارمز برای شما ارائه کنیم و به بررسی استعفای مدیر عامل Bitfarms در پاسخ به شکایت بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت فارمز یکی از شرکت های استخراج ارز دیجیتال است که بیت کوین های زیادی در اختیار دارد. به نظر می رسد مدیر عامل این شرکت در پاسخ به شکایت مطرح شده، می خواهد استعفا دهد و شخص دیگری جایگزین او شود.

لینک مقاله: https://finance.yahoo.com/quote/BITF/profile/

 

نظرات کاربران در مورد چرا مدیر عامل Bitfarms ماینر بیت کوین استعفا می دهد؟
سوال امنیتی :2+50 = ?