آیا فیلیپین استیبل کوین ملی خودش را راه اندازی می کند؟

نوشته شده در : 1403/02/25

جستجو

طبق گزارش های منتشر شده، فیلیپین استیبل کوین ملی خودش را راه اندازی می کند! اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم بازار را دنبال کنید تا از هرگونه نوسان احتمالی سود زیادی به دست آورید.
استیبل کوین ها دسته ای از ارزهای رمزنگاری شده هستند که قیمت آنها ثابت است. شما می توانید با استفاده از استیبل کوین ها کارهای مختلفی انجام دهید. امروزه کشورهای زیادی از استیبل کوین ها استفاده می کنند و کشور فیلیپین می خواهد استیبل کوین ملی خودش را راه اندازی کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در فیلیپین برای شما ارائه کنیم و به بررسی آزمایش استیبل کوین ملی کشور فیلیپین بپردازیم.

وضعیت رمز ارزها در فیلیپین

فیلیپین یکی از کشورهای پیشرو در بازار رمز ارزهاست که در کل دنیا از آن به عنوان مروارید دریاهای شرق یاد می کنند. فیلیپین در درجه اول یک کشور تازه صنعتی شده محسوب می شود که دارای اقتصاد در حال گذار، از اقتصادی مبتنی بر کشاورزی به اقتصادی مبتنی بر خدمات و تولید است. بنابراین، وضعیت و سرنوشت رمز ارزها در کشور فیلیپین برای ما حائز اهمیت است. شما با کسب اطلاعات درباره تاریخچه رمز ارزها در کشور فیلیپین و مقررات آن می توانید به چشم دیگری به این کشور نگاه کنید.
جالب است بدانید، در دوران شیوع بیماری کرونا، استفاده از رمز ارزها و استیبل کوین ها در کشورهای زیادی مانند فیلیپین رایج شد و ده ها میلیون نفر از متوسط طبقه رو به رشد فیلیپینبا ارزهای دیجیتال، توکن های NFT و دیفای در چند سال گذشته آشنا شدند. ولی وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور فیلیپین در سال 2023 به نقطه اوج خود رسیده است. با توجه به افزایش تقاضا و پذیرش گسترده رمز ارزها در کشور، ارزهای دیجیتال به عنوان یک وسیله پرداخت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند. اگر می خواهید نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید، باید روش های نگهداری ارز دیجیتال را بلد باشید.

آزمایش استیبل کوین ملی کشور فیلیپین

توجه داشته باشید که فیلیپین، استیبل کوین ملی خودش را آزمایش می کند. هدف از این آزمایش ارزیابی عملکرد دنیای واقعی PJPC stablecoin، تاثیر آن بر اکوسیستم فیات محلی و کاربردهای مهم آن مانند پرداخت ها، تجارت و برنامه های کاربردی دیفای است. بانک مرکزی فیلیپین آزمایش های کنترل شده یک استیبل کوین ملی را که 1:1 به پزو محلی مرتبط شده است، شروع خواهد کرد. 
Bangko Sentral ng Pilipinas آزمایشی برای PHPC یک استیبل کوین با پشتوانه پزو فیلیپین، با مشارکت ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال Coins.ph تایید کرد. این کمک مالی تحت چارچوب سندباکس نظارتیBSP تصویب شد. به عنوان بخشی از معامله، Coins.ph ذخایر نقدی را به پزو معادل عرضه در گردش استیبل کوین PHPC در محیط سندباکس حفظ خواهد کرد. در این اطلاعیه آمده است که پیوند ارز محلی با هدف تسهیل انتقال PHPC به دوقلو فیات فیزیکی آن است. قوانین محلی نشان می دهد که بسته به پیچیدگی پروژه، مدت زمان آزمایش می تواند از سه تا 12 ماه از تاریخ شروع به کار ازمایشی متغیر باشد. توجه به این نکته مهم است که در زمان اعلام آزمایش استیبل کوین هیچ مهلت رسمی مشخص نشد. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا بیت کوین می تواند به 350 هزار دلار برسد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در فیلیپین برای شما ارائه کنیم و به بررسی آزمایش استیبل کوین ملی کشور فیلیپین بپردازیم. همانطور که گفته شد، فیلیپین یکی از کشورهای پیشرو در صنعت ارز دیجیتال است که اخیرا استیبل کوین ملی خودش را آزمایش می کند. این کشور می خواهد ارز دیجیتال ملی خودش را راه اندازی و عرضه بازار کند.

لینک مقاله: https://coinpedia.org/cryptocurrency-regulation/cryptocurrency-regulations-in-philippines/

 

نظرات کاربران در مورد آیا فیلیپین استیبل کوین ملی خودش را راه اندازی می کند؟
سوال امنیتی :2+30 = ?