پیش بینی قیمت برای PEPE بالاترین قیمت همه زمان ها را نشان می دهد

نوشته شده در : 1403/02/26
پیش بینی قیمت برای PEPE بالاترین قیمت همه زمان ها را نشان می دهد

جستجو

پیش بینی قیمت PEPE در میان بالاترین رکورد جدید. در یک چرخش اخیر رویدادها، ارز دیجیتال پپه به بالاترین حد خود رسیده است و لحظه مهمی را در شیدایی کوین میم در حال انجام است که برای تکان دادن دنیای ارزهای دیجیتال بازگشته است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، اول باید وضعیت کلی رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که قیمت PEPE اکنون به 0.00001031 دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش چشمگیر 91 درصدی نسبت به ماه گذشته و افزایش شگفت انگیز 466 درصدی نسبت به سال گذشته است. طبق آخرین داده های کوین مارکت کپ، قیمت PEPE به 0.00001128 دلار در بحبوحه جنون گسترده معاملات میم به موازات افزایش سهام هایی مانند GameStop رسید که اخیرا قیمت آن دو برابر شده است.
به نظر می رسد که این رالی ارتباط نزدیکی با فعالیت تریدر مشهور Roaring Kitty دارد که به دلیل نقشش در بازی GameStop در سال 2021 شناخته می شود. اگرچه او به طور مستقیم با PEPE درگیر نیست، بازگشت او به پلتفرم های اجتماعی بازار دارایی های اجتماعی بازار دارایی های میم را دوباره تقویت کرده است و به طور قابل توجهی بر حجم و قیمت معاملات PEPE تاثیر می گذارد. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید تکنیک های مدیریت زمان و هزینه را یاد بگیرید.
تنها در 24 ساعت، حجم معاملات PEPE با 300 درصد افزایش به 2.6 میلیارد دلار رسید و آن را به هفتمین دارایی ارز دیجیتال پرمعامله تبدیل کرد و حتی از دوج کوین از نظر حجم معاملات پیشی گرفت. سود باز در معاملات آتی دائمی PEPE نیز با 25 درصد افزایش به 118 میلیون دلار رسید.
شاخص های فنی برای PEPE به شدت صعودی هستند، به طوری که میانگین قیمت 30 روزه آن از میانگین 200 روزه آن پیشی گرفته است و شاخص قدرت نسبی آن اخیرا به بالای 80 رسیده است. اگرچه کاهش جزئی داشته است، حرکت بازار قوی به نظر می رسد.

لینک خبر: https://finbold.com/price-prediction-for-pepe-amid-new-all-time-high/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت برای PEPE بالاترین قیمت همه زمان ها را نشان می دهد
سوال امنیتی :1+47 = ?