چرا CFTC تسویه حساب 1.8 میلیون دلاری FalconX را اعلام کرد؟

نوشته شده در : 1403/02/26

جستجو

CFTC تسویه حساب 1.8 میلیون دلاری شرکت FalconX را اعلام کرد! اگر قصد خرید ارز دیجیتال یا تبادل رمز ارزها را دارید، باید اخبار مهم بازار را دنبال کنید و از هرگونه اتفاقات در حوزه کریپتو باخبر شوید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام داده و از بازدهی سرمایه گذاری خود راضی باشید.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار معاملات متعددی انجام داده و از افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. با گسترش بازار کریپتو، هر روز اتفاقات جدیدی در بازار رخ می دهد که این اتفاقات می توانند بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شرکت کارگزاری FalconX برای شما ارائه کنیم و به بررسی تسویه حساب 1.8 میلیون دلاری FalconX توسط CFTC بپردازیم.

آشنایی با شرکت FalconX

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که شرکت FalconX چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که FalconX نوعی شرکت فناوری مالی مستقر در کالیفرنیا است که یک پلتفرم تجارت ارز دیجیتال را توسعه داده است. این شرکت در سال 2018 راه اندازی شد و علاوه بر دفترس در سان متئو، دفاتری در سرتاسر جهان در مکان هایی مانند نیویورک، شیکاگو، مالت و هند نیز دارد. ماموریت اعلام شده این شرکت توسعه فناوری است که خلا های کمبود فناوری فعلی در بخش دارایی دیجیتال را پر کند.
پلتفرم FalconX با همین اسم به کاربران خود اجازه می دهد تا چندین استراتژی ارزهای دیجیتال را با یک رابط مدیریت کنند. این پلتفرم با استفاده از فناوری بلاک چین و یادگیری ماشینی ساخته شده است. این برنامه برای ارائه راه حل های تجارت دارایی دیجیتال، مانند اجرای معاملات برای تریدرهای جدید و باتجربه طراحی شده است. ویژگی مدیریت معاملات این پلتفرم به کاربران این امکان را می دهد تا ترازنامه های خود را مقیاس بندی کنند و ریسک های معاملاتی را مشخص کنند. شما باید روش های نگهداری ارز دیجیتال را یاد بگیرید.

تسویه حساب 1.8 میلیون دلاری FalconX توسط CFTC

توجه داشته باشید که رگولاتور گزارش داد که شرکت به طور داوطلبانه اقدامات خود را بعد از شکایت CFTC با بایننس و مدیر عامل سابق آن چانگ پنگ ژائو بهبود داده است. کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده(CFTC) اعلام کرد که اتهاماتی را علیه شرکت کارگزاری ارزهای دیجیتال Falcon Labs برای تقریبی 1.8 میلیون دلار به عنوان رد و جریمه تنظیم کرده و تسویه حساب کرده است.
در اطلاعیه 13 مه، CFTC اعلام کرد که Falcon Labs متعلق به FalconX نتوانسته است به عنوان یک تاجر کمیسیون آتی ثبت نام کند و به طور نامناسبی دسترسی به مبادلات ارزهای دیجیتال را تسهیل کرده است. این تسویه حساب مستلزم آن بود که شرکت کارگزاری FalconX ارائه خدمات به ساکنان ایالات متحده را متوقف کند و تقریبا 1.2 میلیون دلار به عنوان انفصال و 600 هزار دلار جریمه های پولی بپردازد. 
مدیر اجرایی CFTC گفت که برنامه اجرایی CFTC روشن کرده است که مبادلات دارایی دیجیتالی را که در CFTC ثبت نمی شوند یا از قوانین آژانس که یکپارچگی در بازارهای مشتقات را حفظ می کند، پیروی نمی کنند، تحمل نمی کند و اکنون CFTC مبارزه را یک قدم جلوتر می برد و برای اولین بار از واسطه ای که به طور نامناسبی دسترسی به آن مبادلات را تسهیل می کرد، اتهام می زند. یکی از سوالاتی که در اینجا مطرح است این است که آیا قیمت بیت کوین تا سال 2030 به یک میلیون دلار می رسد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شرکت کارگزاری FalconX برای شما ارائه کنیم و به بررسی تسویه حساب 1.8 میلیون دلاری FalconX توسط CFTC بپردازیم. همانطور که گفته شد، FalconX یکی از کارگزاری ها در بازار ارز دیجیتال است که اخیرا سازمان CFTC تسویه حساب 1.8 میلیون دلاری را اعلام کرده است. به نظر می رسد این اتفاق می تواند بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار دهد.

لینک مقاله: https://golden.com/wiki/FalconX-ZXZDRDG

 

نظرات کاربران در مورد چرا CFTC تسویه حساب 1.8 میلیون دلاری FalconX را اعلام کرد؟
سوال امنیتی :8+50 = ?