این اندیکاتور برای اولین بار از ژانویه 2024 به رنگ سبز درآمد

نوشته شده در : 1403/02/28
این اندیکاتور برای اولین بار از ژانویه 2024 به رنگ سبز درآمد

جستجو

این شاخص برای اولین بار از ژانویه 2024 به رنگ سبز درآمد. با توجه به آرایش کندل ها، ارز بیت کوین(BTC) در یک محدوده حرکت می کند. همچنین ارز دیجیتال بیت کوین اکنون 20 درصد پایین تر از سقف قیمت خود قرار گرفته است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، اول باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
اگرچه سری پایین ترین قیمت های ثبت شده در چند روز معاملاتی گذشته نزولی است، ولی یک تحلیلگر خوشبین است و انتظار بهبودی دلگرم کننده در جلسات پیش رو دارد. این نشانگر سبز چشمک می زند. با توجه به X، تحلیلگر خاطرنشان می کند که نوسان ساز R 50% روزه ویلیامز در حال چرخش از قلمروی بیش از حد فروش است و این نشان می دهد که روند خرسی ممکن است به پایان برسد. از لحاظ تاریخی، این اندیکاتور هر زمان که از قلمروی بیش از حد فروش خارج می شود، فرصت های خرید را به دقت نشان می دهد. توصیه می کنیم تا با روش های نگهداری ارز دیجیتال آشنا شوید.
نوسان ساز ویلیامز R% یک شاخص فنی بسیار مهم است که طراحات نمودار از آن برای ارزیابی حرکت و شناسایی بالقوه اشباع فروش یا خرید بیش از حد استفاده می کنند. زمانی که این اندیکاتور به زیر 80 می رسد، نشان می دهد که دارایی مورد تجزیه و تحلیل بیش از حد فروخته شده است که به طور بالقوه نشان دهنده یک فرصت خرید است. برعکس، زمانی که به بالای 20 می رسد، ممکن است به این معنی باشد که دارایی بیش از حد خرید شده است و معامله گر را وادار می کند تا استراتژی خود را بر این اساس تنظیم کند.
از ابتدای سال 2023، تحلیلگر مشاهده می کند که نقشه نوسانگر 50 روزه ویلیامز R% قیمت بیت کوین را در چهار نوبت در قلمرو فروش بیش از حد فروخته است. قابل ذکر است، هربار که نوسانگر از این نقطه معکوس می شود، قیمت بیت کوین پشت سر هم افزایش می یابد. اکنون، با بازگشت نوسانگر R% ویلیامز از منطقه فروش بیش از حد تقریبا ده روز پیش، تحلیلگر خوش بین است. در ژانویه 2024، قبل از دوره صعودی در سه ماهه اول 2024، از منطقه اشباع فروش بازگشت.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/bitcoin-news/bitcoin-this-indicator-flashes-green-for-the-first-time-since-january-2024/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد این اندیکاتور برای اولین بار از ژانویه 2024 به رنگ سبز درآمد
سوال امنیتی :4+55 = ?