مرتبط بودن تغییرات قیمتی بیت کوین به نبرد بایننس در مقابل کوین بیس

نوشته شده در : 1403/02/28
مرتبط بودن تغییرات قیمتی بیت کوین به نبرد بایننس در مقابل کوین بیس

جستجو

قیمت بیت کوین به نبرد بایننس در مقابل کوین بیس مرتبط است. یک کوانت توضیح داده است که چگونه به نظر می رسد بین تسلط حجم نقدی کوین بیس در مقابل بایننس و قیمت بیت کوین رابطه وجود دارد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال بیت کوین به تغییرات حجم Binance/Coinbase واکنش نشان داده است. در یک پست CyptoQuant یک تحلیلگر پویایی در بازار ارزهای دیجیتال را که از نبرد بین بایننس و کوین بیس برای تسلط بر حجم نقدی ناشی می شود، بحث کرد. این کوانت نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد این جنگ برای تسلط در دهه گذشته چگونه انجام شده است.
همانطور که نمودار نشان می دهد، بایننس در بین دو پلتفرم در زمان در نظر گرفتن حجم نقطه، غالب تر بوده است. این صرافی پنج برابر حجم کوین بیس میزبانی می کند. این تحلیلگر خاطرنشان می کند که تفاوت بین این دو با در نظر گرفتن جفت BTC/FDUSD حتی بیشتر خواهد بود که در داده های نشان داده شده در نمودار گنجانده نشده است. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید تکنیک های مدیریت زمان و هزینه را یاد بگیرید.
علیرغم حجم بسیار پایین تر، کوین بیس هنوز در بازار بی ربط نبوده است. به عنوان مثال، این پلتفرم متولی وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین مانند IBIT BlackRock و GBTC Grayscale است. همچنین به نظر می رسد الگوی جالبی بین تسلط صرافی آمریکا و قیمت نقدی بیت کوین وجود دارد. 
کوانت این روند را در نمودار برجسته کرده است. چند مورد وجود داشته است که افزایش حجم معاملات لحظه ای کوین بیس در برابر بایننس قبل از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال بوده است. به طور مشابه، کاهش تسلط پلتفرم به ظاهر منجر به کاهش قیمت بیت کوین شده است. این تحلیلگر همچنین با استفاده از نسبت حجم نقدی برای آنها، همانطور که در نمودار نشان داده شده است، روند حجم دو بورس را با دقت بیشتری مورد بحث قرار داده است.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/bitcoin-news/bitcoin-price-binance-vs-coinbase-dominance/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد مرتبط بودن تغییرات قیمتی بیت کوین به نبرد بایننس در مقابل کوین بیس
سوال امنیتی :6+74 = ?