چرا اسرائیل و مسترکارت به دنبال توسعه کارت اعتباری دیفای هستند؟

نوشته شده در : 1403/02/28

جستجو

اسرائیل و مسترکارت به دنبال توسعه کارت اعتباری دیفای(DeFi) هستند! دیفای یکی از حوزه های مهم در بازار ارز دیجیتال است که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده است. اگر شما قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید اخبار مهم پیرامون رمز ارزها را دنبال کنید.
بازار کریپتو یکی از بازارهای نوسانی در دنیاست که شما می توانید با کمک ابزارهای مختلف، فرصت های سرمایه گذاری در این بازار را کشف کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. کارت اعتباری دیفای یکی از ابزارهایی است که اخیرا توجه بسیاری از توسعه دهندگان را به سمت خود جلب کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کارت اعتباری دیفای برای شما ارائه کنیم و به بررسی توسعه کارت اعتباری DeFi توسط اسرائیل و مسترکارت بپردازیم.

آشنایی با امور مالی غیرمتمرکز

دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز یکی از اصطلاحات مهم و کاربردی در بازار ارز دیجیتال است که از اسمارت کانترکت ها استفاده کرده و امکان انجام امور مالی را بدون نیاز به واسطه فراهم می کند. دیفای به تعدادی از فناوری ها و برنامه ها گفته می شود که به شکل غیرمتمرکز عمل کرده و قابلیت هایی مانند خرید و فروش ارزهای دیجیتال، دریافت و پرداخت وام، سپرده گذاری و سوددهی، مبادله توکن ها و پوشش بیمه را برای کاربران فراهم می کند. شما می توانید در حوزه دیفای فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی کرده و سرمایه گذاری انجام دهید.
به طور کلی، دیفای(DeFi) به تعدادی از برنامه های غیرمتمرکز بر بستر بلاک چین گفته می شود که می خواهند همان خدمات پولی که بانک ها به مشتریان خود ارائه می دهند را به صورت غیرمتمرکز و بدون نهاد یا واسطه در معاملات رمز ارزهای خود ارائه دهند. دیفای با هدف بزرگی که دارد می تواند در کنار بلاک چین به عنوان یکی از نوآوری های امیدوارکننده عصر دیجیتال در نظر گرفته شود. اگر می خواهید در بازار کریپتو با خرید و فروش رمز ارزها درآمد کسب کنید، باید با روش های نگهداری ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید تا با هیچ مشکلی روبرو نشوید.

توسعه کارت اعتباری DeFi توسط اسرائیل و مسترکارت

توجه داشته باشید که کیما فین تک اسرائیل و آزمایشگاه نوآوری فین سک مسترکارت پروژه ای را برای ایجاد یک مورد استفاده برای پیوند ابزارهای مالی غیرمتمرکز و خدمات سنتی مانند کارت های اعتباری و حساب های بانکی راه اندازی کرده اند. این پروژه را به عنوان واقعیت بخشیدن به یک کارت اعتباری دیفای توصیف کرد. سازمان نوآوری اسرائیل از این پروژه حمایت می کند. کیما یک پروتکل پرداخت انتقال پول همتا به همتا است که یک بلاک چین را بدون قراردادهای هوشمند اجرا می کند که در سایت خود آن را باگ و آزمایشی توصیف می کند.
این شرکت می خواهد پروتکل موجود خودش را گسترش دهد و یک شبکه اصلی و توکن را در سه ماهه دوم سال 2024 راه اندازی کند. FinSec توسط اداره ملی سایبری اسرائیل، وزارت دارایی و سازمان نوآوری پشتیبانی می شود. با استارتاپ های فین تک و امنیت سایبری کار می کند. پروژه با کیما در جولای 2023 اعلام شد. 
این پروژه بر ایجاد پلی بین دیفای و امور مالی سنتی متمرکز خواهد شد و به کاربران کمک می کند تا بر موانع فنی و نظارتی برای پذیرش دیفای غلبه کنند. کیما به سرعت در حال گسترش است. تنها در سال 2024 شش ادغام و 18 مشارکت جدید را اعلام کرده است. اینها شامل سرمایه گذاری در ویتانام و تایلند است. همچنین به انکوباتور پروتکل هوش مصنوعی ChainGPT پیوسته است. کیما در الگوریتم مدیریت نقدینگی خود از هوش مصنوعی استفاده می کند. یکی از سوالات مهم در مورد بیت کوین این است که آیا قیمت بیت کوین تا سال 2030 به یک میلیون دلار می رسد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کارت اعتباری دیفای برای شما ارائه کنیم و به بررسی توسعه کارت اعتباری DeFi توسط اسرائیل و مسترکارت بپردازیم. همانطور که گفته شد، دیفای یکی از حوزه های مهم در بازار ارز دیجیتال است که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده است. اسرائیل و مسترکارت به دنبال توسعه و گسترش استفاده از کارت اعتباری دیفای هستند.

لینک مقاله: https://help.galxe.com/en/articles/8587861-course-1-introduction-to-defi-decentralized-finance

 

نظرات کاربران در مورد چرا اسرائیل و مسترکارت به دنبال توسعه کارت اعتباری دیفای هستند؟
سوال امنیتی :3+83 = ?