آموزش ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال

نوشته شده در : 1403/02/29

جستجو

آیا به ارزهای دیجیتال علاقه مند هستید و می خواهید در مورد آنها بیشتر بدانید؟ شما یک معامله گر هستید که می خواهید مهارت های خود را بهبود ببخشید. خرید، فروش یا مبادله ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی مختلف. خرید ارز دیجیتال ترفندهایی دارد که با یادگیری ان می توانید سود زیادی بدست آورید. معامله می‌تواند در پلتفرم‌ها و صرافی‌های مختلف انجام شود، جایی که معامله‌گران می‌توانند یک ارز دیجیتال را با ارزهای دیگر یا ارزهای سنتی مانند دلار آمریکا مبادله کنند؛ بنابراین، می توانید انتظار داشته باشید که پول بیشتری به دست آورید و پول بیشتری سرمایه گذاری کنید. این مقاله هر آنچه را که باید در مورد ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال بدانید را به شما می گوید.

 ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال

ترید در ارزهای دیجیتال ترفندهایی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. ما چند ایده تجارت کریپتو که توسط اکثر معامله گران موفق استفاده می شود جمع آوری کرده ایم. هنگامی که برخی از آنها را آزمایش کردید، دیگر ارزهای دیجیتال را یک دارایی مرموز و با نوسانات بالا در نظر نخواهید گرفت.

در مورد ارز دیجیتال آموزش ببینید

آموزش اولین قدم است. ارزهای دیجیتال بر اساس قوانین و اصول متفاوتی نسبت به بازارهای مالی سنتی کار می کنند. دانستن در مورد فناوری بلاک چین و نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال مختلف بسیار مهم است. برای یادگیری نحوه معامله ارزهای دیجیتال، باید کتاب ها یا مقالاتی در مورد ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین بخوانید.  دوره های آنلاین رایگان و پولی در مورد تمرکززدایی و کیف پول به شما آموزش می دهند. همچنین می‌توانید در وبلاگ‌های خبری مشترک شوید یا به انجمن‌های آنلاین بپیوندید تا آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دریافت کنید. منابع خبری آنلاین در مورد پیشرفت ‌های جدید، فناوری جدید و قوانین جدید برای ارزهای دیجیتال به ما می‌گویند.

یک طرح معاملاتی ایجاد کنید

یک طرح معاملاتی باید دارای الگوهای معاملاتی ثابت، نظم عاطفی، اهداف روشن و مهارت های مدیریت ریسک خوب باشد. وقتی اوضاع سخت می شود، معامله گر را آرام نگه می دارد. یک برنامه خوب برای معامله به معامله گر کمک می کند تا پاسخگو بماند و بهتر شود. قبل از ایجاد طرح معاملاتی باید با انواع ارزهای دیجیتال بشناسید. یادگیری ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال می تواند در افزایش شود کمک کند. برای داشتن یک برنامه معاملاتی خوب مراحل زیر را باید انجام دهید:

• انتخاب کنید که آیا سود کوتاه مدت، سرمایه گذاری بلندمدت یا هر دو را می خواهید. استراتژی معاملاتی شما به آنچه می خواهید به دست آورید بستگی دارد.

• قوانینی را برای مدیریت ریسک تنظیم کنید. تصمیم بگیرید که چقدر پول می خواهید در یک معامله ریسک کنید. سپس، تصمیم بگیرید که چقدر پول از دست بدهید و چقدر می خواهید به دست آورید. این به شما کمک می کند از دست دادن پول جلوگیری کنید و به کسب درآمد ادامه دهید.

• نحوه معامله ارز دیجیتال را انتخاب کنید. راه های زیادی برای معامله ارزهای دیجیتال وجود دارد، مانند معاملات روزانه، سرمایه گذاری طولانی مدت و معاملات نوسانی. یک سبک معاملاتی خوب باید با اهداف شما و میزان زمانی که می خواهید سرمایه گذاری کنید مطابقت داشته باشد.

• یک طرح معاملاتی کلید اصلی یک معامله گر خوب است. این به شما می گوید که می خواهید در معاملات چه کاری انجام دهید، چقدر مایل به ریسک هستید، چگونه تجارت را شروع و متوقف می کنید، و چگونه پول خود را اداره می کنید.

انجام تحلیل تکنیکال

 آموزش ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال

تجزیه و تحلیل فنی برای معاملات کوتاه مدت مهم است زیرا تجزیه و تحلیل بازار و داده های کمی را ساده می کند. الگوهایی را در قیمت ها، مکان خرید و فروش و نحوه مدیریت ریسک ها پیدا می کند. همچنین نمودارهای قیمت، الگوها و شاخص‌های فنی را برای تصمیم‌گیری معاملات خوب مطالعه می‌کند.

تحلیل بنیادی

یکی دیگر از ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال تحلیل بنیادی است. تجزیه و تحلیل بنیادی به اطلاعات پشت یک ارز دیجیتال نگاه می کند تا ببیند آیا ارزش آن بیشتر یا کمتر است. با مطالعه حرکت قیمت و ارزیابی رشد بلندمدت آن، بر ارزش تمرکز می‌کند. این در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. تحقیقات بنیادی به ما کمک می کند چیزهایی را که معامله می کنیم درک کنیم. اگر فقط برای مدت کوتاهی روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنید، این روش ممکن است مفید نباشد، اما برای سرمایه گذاری طولانی مدت مهم است.

چگونه از اشتباهات هنگام معامله ارز دیجیتال جلوگیری کنیم؟

برای تجارت ارزهای دیجیتال با سود، به یک استراتژی نیاز دارید. اجتناب از اشتباهاتی که معامله گران جدید مرتکب می شوند بسیار مهم است.

• ترس از دست دادن

• سندرم تجارت بیش از حد

• بیش از آنچه که می توانید از دست بدهید، معامله کنید.

• تحقیقات بازار

• اعتماد به نظر دیگران 

ساخت یک استراتژی برنده برای معاملات روزانه ارزهای دیجیتال

 آموزش ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال

ایده معاملات روزانه یافتن فرصت هایی برای کسب سود سریع است. اگر به تجارت روزانه علاقه دارید، بیایید با دنبال کردن یک راهنمای گام به گام، نحوه انجام آن را بیاموزیم. قبل از اینکه جلوتر برویم، همیشه توصیه می کنیم یک تکه کاغذ و یک خودکار برای نوشتن قوانین این استراتژی اسکالپ بردارید.

سکه ‌هایی با نوسان/نقد بالا را انتخاب کنید

همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، اولین انتخابی که باید انجام دهید این است که سکه هایی با نوسان بالا و نقدینگی بالا انتخاب کنید. اگر نمی خواهید بیت کوین را روزانه معامله کنید، سعی کنید سکه هایی را انتخاب کنید که نقدینگی و نوسان خوبی دارند.

شاخص جریان پول (MFI) را در نمودار 5 دقیقه ای اعمال کنید

این روش معاملات در روز از ابزار ساده ای به نام شاخص جریان پول استفاده می کند. ما از این شاخص استفاده می کنیم تا ببینیم چه زمانی پول هوشمند در حال خرید یا فروش ارزهای دیجیتال است. شاخص MFI باید سه دوره داشته باشد. همچنین سطوح پیش‌فرض خرید و فروش را از 80 به 100 و از 20 به 0 تغییر می‌دهیم.

مکان توقف ضرر پایین تر از روز. در یک ساعت اول سود ببرید.

بهترین مکان برای پنهان کردن استاپ ضرر محافظتی خود در انتهای روز است. اگر قیمت کمتر از آن شد، به این معنی است که بازار در حال تغییر است و شما باید معامله را متوقف کنید. این همچنین می تواند نشان دهنده روزی باشد که همه چیز تغییر می کند.

ما آمادگی بیشتری برای تغییر برنامه خروج خود داریم. اما تنها قانونی که باید از آن پیروی کنید این است که در 60 دقیقه یا ساعت اول پس از شروع معامله، سود کسب کنید. اگر معامله را بیش از یک ساعت نگه دارید، به خوبی کار نخواهد کرد. حداقل این چیزی است که نتایج بک تست شده ما نشان می دهد.

سرمایه گذاری کریپتو یا تجارت کریپتو

 آموزش ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال

هنگامی که نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال را یاد می گیرید، باید تفاوت بین تجارت در ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در آنها را بدانید. هدف همیشه یکی است: کسب درآمد، اما زمان نتیجه مورد انتظار برای سرمایه گذاری و معامله متفاوت است. سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دارایی های خود را برای مدت طولانی خریداری می کنند و نگه می دارند. از سوی دیگر، معامله‌گران ارزهای دیجیتال می‌توانند برای چند ثانیه یا چند هفته موقعیت خود را حفظ کنند. نحوه خرید و فروش ارزها نیز به اندازه ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال مهم است. 

نکات کلیدی در معاملات ارز دیجیتال

در ادامه چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک معامله گر ارز دیجیتال خوب شوید.

تحقیق کنید

بازار کریپتو یک بازار بزرگ با روش‌های مختلف تجارت است. بهتر است شما بازار را از دیدگاه خود درک کنید. تحقیقات شما باید شامل صرافی های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال و مکان هایی برای تجارت باشد. عاقلانه باشید که مزایا و معایب سرمایه گذاری در چنین بازار متنوعی را در نظر بگیرید. 

سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید

 آموزش ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال

تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید، و این قانون در مورد دارایی های دیجیتال و همچنین سهام صدق می کند. سرمایه‌گذاری در دارایی ‌های دیجیتال می‌تواند سودآور باشد، اما می‌تواند خطرآفرین نیز باشد. تنوع در چندین آلتکوین به شما کمک می کند تا در صورت کاهش قیمت یک ارز دیجیتال، ضرر خود را کاهش دهید.

یک ارز دیجیتال انتخاب و تجارت را شروع کنید

با یادگیری ترفندهای ارز دیجیتال می توانید تجارت خود را آغاز کنید. در حال حاضر حدود 7000 ارز دیجیتال در گردش هستند. یک ارز دیجیتال را بر اساس عملکرد و طول عمر آن در بازار انتخاب کنید. شما می خواهید ارزی را معامله کنید که در بلندمدت سود خوبی به شما بدهد. 

نتیجه گیری و جمع بندی:

اگر ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال بدانید، به راحتی می توانید ارز دیجیتال را بخرید و بفروشید و هر روز درآمد کسب کنید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه ارزهای دیجیتال را تجارت کنید، قبل از شروع مطمئن شوید که اطلاعات کافی در اختیار دارید. معاملات روز کریپتو می تواند راهی عالی برای رشد سبد رمزنگاری شما باشد و جایگزینی عالی برای ذهنیت هلدینگ است که جامعه کریپتو را از بین می برد. کسب درآمد روزانه در معاملات ارزهای دیجیتال می تواند آسان تر باشد زیرا بازار کریپتو بسیار بی ثبات است. نوسانات بالا مناسب معاملات روزانه است؛ بنابراین شما محیط مناسبی برای موفقیت دارید.

منابع:

https://tradingstrategyguides.com/day-trading-crypto/

https://www.linkedin.com/pulse/5-proven-strategies-mastering-cryptocurrency-trading-linet-wamuyu

نظرات کاربران در مورد آموزش ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :6+71 = ?