کاهش قیمت اتریوم؛ فرصتی برای گاوها

نوشته شده در : 1403/02/31
کاهش قیمت اتریوم؛ فرصتی برای گاوها

جستجو

قیمت اتریوم کاهش یافت و این فرصتی را برای گاوها به وجود آورد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، اول باید وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم بازار را دنبال کنید. با این کار می توانید بهترین موقعیت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پیدا کنید.
توجه داشته باشید که قیمت اتریوم یک اصلاح نزولی را از منطقه 3150 دلار شروع کرد. اتریوم(ETH) در حال افزایش است و ممکن است افزایش دیگری را از حمایت 3 هزار دلاری شروع کند. بعد از اینکه خرس ها از 3150 دلار دفاع کردند، اتریوم یک اصلاح نزولی را شروع کرد. قیمت بالای 3 هزار دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. یک خط روند نزولیمتصل با مقاومت 3080 دلار در نمودار ساعتی ETH/USD شکل می گیرد. این جفت ارز می تواند افزایش جدیدی را شروع کند، مگر اینکه به زیر سطح حمایت 3 هزار دلار بسته شود. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید ترفندهای مدیریت ریسک در ترید ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
قیمت اتریوم ثابت است!
قیمت اتریوم بعد از قرار گرفتن در بالای سطح 3 هزار دلار مانند بیت کوین سرعت گرفت. ETH حتی قبل از اینکه خرس ها نزدیک به 3150 دلار ظاهر روند، سطح 3050 دلار را نیز کاهش داد. اوج هفتگی جدید در 3144 دلار تشکیل شد و قیمت اخیرا یک اصلاح نزولی را شروع کرده است. حرکتی به زیر سطح 3100 دلار وجود داشت. اتر به زیر سطح 23.6 فیب اصلاحی حرکت صعود از 2927 دلار به بالاترین 3144 دلار سقوط کرد.
اتریوم اکنون بالای 3 هزار دلار و میانگین ساده 100 ساعته معامله می شود. گاوها در نزدیکی حمایت 3065 دلاری فعال هستند و از سطح 50 درصدی فیب اصلاحی حرکت رو به بالا از 2927 دلار به پایین 3144 دلار محافظت می کنند. مقاومت فوری نزدیک به سطح 3080 دلار در نمودار ساعتی ETH/USD شکل می گیرد. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3150 دلار است. شکست صعودی بالای مقاومت 3150 دلار ممکن است قیمت را بالاتر ببرد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/analysis/eth/ethereum-price-dips-bulls-to-scoop-up-the-opportunity/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کاهش قیمت اتریوم؛ فرصتی برای گاوها
سوال امنیتی :3+86 = ?