چرا قیمت ریپل(XRP) دوباره کاهش یافت؟

نوشته شده در : 1403/02/31

جستجو

طبق بررسی های انجام شده، قیمت ریپل(XRP) دوباره کاهش یافت و احتمالا یک شکست بزرگ در راه است! ریپل یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیاست که نوسانات زیادی دارد. این ارز اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران و تریدرهای , خرید ارز دیجیتال زیادی قرار گرفته است. نهنگ ها همچنان مشغول خرید و فروش ریپل هستند. قیمت این ارز کاهش دیگری را شروع کرده است و ممکن است یک شکست بزرگ در سر راه ریپل باشد.
ارز دیجیتال ریپل یکی از بزرگ ترین ارزهای بازار محسوب می شود. ریپل در مقایسه با سایر رمز ارزها به شکل متفاوتی عمل می کند. این امر باعث شده تا فرصت های جدیدی برای این ارز دیجیتال پیش بیاید. ریپل با از دست دادن رتبه سوم ارزهای دیجیتال و دادن جای خود به تتر، برخی سرمایه گذاران را نسبت به آینده خود مردد کرد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی کاهش دوباره قیمت ریپل بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز ریپل(XRP)

ریپل(XRP) بزرگ ترین سهم را در بازار رمز ارزها بعد از بیت کوین و اتریوم دارد، ولی قیمت آن نسبتا پایین است. قیمت پایین ریپل آن را به گزینه ورود عالی برای مبتدیان و سرمایه گذاران سطح متوسطی کرده که قیمت بالای بیت کوین و اتریوم مانع ورود گسترده آنها به بازار است. اگر با دید پرایس اکشنی به نمودار ریپل نگاه کنیم، قیمت همچنان بالاتر از باکس حمایتی قرار دارد که ماه های گذشته مانع از اصلاح بیشتر شده است. برای ادامه روند صعودی لازم است خریداران قیمت را به بالای 0.58 دلار برسانند.
در این حالت، 0.67 و 0.80 دلار اهداف قیمت در کوتاه مدت خواهند بود. ولی اگر قیمت به زیر 0.49 دلار کاهش یابد، هدف بعدی قیمت 0.41 دلار است. اگر به چارت ریپل نگاه کنید، متوجه می شوید که ریپل با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که نسبت به این سطوح واکنش نشان می دهد. اگر ریپل بتواند از مقاومت 0.58 دلاری خود عبور کند، می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. ولی به نظر می رسد که ریپل قدرت کافی برای عبور از این مقاومت را ندارد و ممکن است یک اصلاح قیمتی را انجام دهد. آشنایی با ترفندهای مدیریت ریسک در ترید ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا قیمت ریپل دوباره کاهش یافت؟

توجه داشته باشید، بعد از اینکه نتوانست از مقاومت 0.530 دلاری عبور کند، قیمت ریپل کاهش دیگری را شروع کرد. قیمت به زیر 0.515 دلار بازگشته و چند نشانه نزولی را نشان می دهد. ریپل نزدیک به 0.530 دلار مبارزه کرد و ریزش جدیدی را شروع کرد. قیمت اکنون زیر 0.5150 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. در نمودار ساعتی جفت XRP/USD زیر یک مثلث انقباض کلیدی با پشتیبانی 0.520 دلار شکسته شد. اگر به زیر 0.50 دلار بسته شود، این جفت می تواند شتاب نزولی پیدا کند.
بعد از افزایش مداوم، قیمت ریپل در نزدیکی منطقه 0.530 دلار با مقاومت روبرو شد. اوج در 0.52 دلار تشکیل شد و قیمت شروع به اصلاح نزولی مانند بیت کوین و اتریوم کرد. بسته شدن بالای منطقه مقاومت 0.52 دلاری می تواند قیمت ریپل را بالاتر ببرد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به 0.52 دلار است. اگر گاوها قیمت را به بالای سطح مقاومت 0.528 دلار برسانند، ممکن است حرکت جدیدی به سمت مقاومت 0.53 دلاری وجود داشته باشد. هرگونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت 0.550 دلاری سوق دهد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی کاهش دوباره قیمت ریپل بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از بزرگ ترین ارزهای دیجیتال بازار است که با مقاومت ها و حمایت های مهمی درگیر است. ظاهرا ریپل نتوانسته از مقاومت فعلی خود عبور کند و یک ریزش قابل توجهی را تجربه کرده است. ممکن است یک شکست سنگین در انتظار ریپل باشد.

لینک مقاله: https://www.investtech.com/main/market.php?CompanyID=99400012

 

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت ریپل(XRP) دوباره کاهش یافت؟
سوال امنیتی :9+37 = ?