مجلس ایالات متحده لایحه Crypto FIT21 را تصویب کرد

نوشته شده در : 1403/03/03
مجلس ایالات متحده لایحه Crypto FIT21 را تصویب کرد

جستجو

مجلس ایالات متحده لایحه Crypto Fit21 را با موجی از حمایت دموکراتیک تصویب کرد. تصویب قانون ارزهای دیجیتال توسط مجلس، باتوم کریپتو را به سنا منتقل می کند، جایی که شانس برای اقدام قاطع کم است. شما می توانید با خرید ارز دیجیتال و فروش آن، سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که رای مجلس نمایندگان آمریکا با 279 رای موافق در مقابل 136 به تصویب قانون نوآوری و فناوری مالی برای قرن بیست و یکم با نمایش بسیار قوی از سوی دموکرات های مجلس نمایندگان رسید. تصویب لایحه ساختار بازار کریپتو مهم ترین دستاورد قانونی این صنعت در کنگره است.
صنعت ارز دیجیتال در روز چهارشنبه با تصویب لایحه گسترده ای برای ایجاد مقررات برای بازارهای دارایی های دیجیتال با 279 رای موافق در مقابل 136 رای که باعث شد دموکرات ها برای حمایت از آن از خطوط حزبی عبور کنند، صنعت کریپتو بزرگ ترین پیروزی خود در سیاست ایالات متحده را ثبت کرد. قانون نوآوری و فناوری مالی برای قرن بیست و یکم اولین باری است که یک لایحه بزرگ ارزهای دیجیتال یکی از اتاق های کنگره را تسویه می کند.
این موضوع اکنون به سنای ایالات متحده می رود، جایی که آینده آن بسیار مبهم تر است، چون لایحه مشابهی وجود ندارد. پشتیبانی از چنین تلاشی در آنجا نامشخص است و کمیته های لازم به همان میزان کار روی کریپتو انجام نداده اند. ایالات متحده در ایجاد مقررات کریپتو از سایر حوزه های قضایی جهانی عقب افتاده است و علیرغم پیروزی در روز چهارشنبه، اجرای چنین نظارتی هنوز کامل نشده است. شما باید ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید.
نماینده جاش گاتهایمر یکی از دموکرات هایی که مخالفان کاخ سفید و دموکرات رتبه بندی شدهدر کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، نماینده ماکسین واترز را شکست داد. رئیس جمهور جو بایدن با بیانیه ای خطمشی با این لایحه مخالفت کرد، اگرچه او نگفت که این لایحه را وتو می کند، همانطور که اخیرا زمانی که کنگره به دنبال لغو تلاش کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای تعیین خط مشی حسابداری ارزهای دیجیتال بود، همین کار را انجام داد.
گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیز در یک بیانیه عمومی طولانی به شدن با این قانون مخالفت کرد که این لایحه مورد نیاز نیست و مقررات موجود اوراق بهادار را به خطر می اندازد. این قانون که معمولا توسط جمهوری خواهان مجلس رهبری می شود، رژیمی را برای تنظیم بازارهای ارز دیجیتال ایالات متحده، تنظیم حمایت از مصرف کننده، نصب کمیسیون معاملات آتی کالا به عنوان تنظیم کننده پیشرو دارایی های دیجیتال و ناظر بازارهای نقدی غیر اوارق بهادار ایجاد می کند.

لینک خبر: https://www.dlnews.com/articles/regulation/us-house-passes-sweeping-crypto-fit21-bill/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد مجلس ایالات متحده لایحه Crypto FIT21 را تصویب کرد
سوال امنیتی :4+39 = ?