نهنگ های اتریوم قصد خرید دارند یا فروش؟

نوشته شده در : 1403/03/03
نهنگ های اتریوم قصد خرید دارند یا فروش؟

جستجو

به نظر می رسد نهنگ های اتریوم(ETH) قصد خرید دارند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده و داده های آنچین بازار را زیر نظر بگیرید تا بتوانید با انجام معاملات متعدد، سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها به دست آورید.
توجه داشته باشید که داده های زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ های اتریوم اخیرا فعالیت گسترده ای داشته اند. در اینجا چیزی است که این نهنگ ها انجام داده اند. تراکنش های نهنگ اتریوم به بالاترین حد خود از ماه مارس رسیده است. در یک پست جدید در X، پلتفرم اطلاعاتی بازار IntoTheBlock در مورد چگونگی فعال شدن نهنگ های اتریوم اخیرا بحث کرده است.
معیار روی زنجیره مورد علاقه در اینجا تعداد تراکنش های بزرگ است که به گفته شرکت تحلیلی، تعداد کل تراکنش های اتریوم در شبکه به ارزش بیش از 100 هزار دلار را ردیابی می کند. به طور کلی، تنها نهادهای نهنگ می توانند چنین حرکات تک تراکنش بزرگی را انجام دهند. بنابراین، چنین نقل و انتقالات بزرگی با این سرمایه گذاران هنگفت همراه است. به این ترتیب، شاخص تعداد تراکنش های بزرگ می تواند به ما بگوید که آیا این گروه در حال حاضر فعال است یا خیر.
تراکنش های نهنگ اتریوم به نظر می رسد ارزش این معیار در روزهای اخیر افزایش یافته است. نمودار آنچین نشان می دهد که تعداد تراکنش های بزرگ برای اتریوم اخیرا به شدت افزایش یافته است. این مسئله نشان می دهد که نهنگ ها فعالیت خودشان را افزایش داده اند. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید ترفندهای مدیریت ریسک در ترید ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
نهنگ ها با انتشار اخباری مبنی بر اینکه صندوق های قابل معامله در بورس ETH می توانستند شانس تایید آنها را بهبود ببخشند، زنده شدند. هیاهوی بازار به این معنی است که اتریوم از افزایش سریعی برخوردار بوده و قیمت آن را به حدود 3800 دلار برگردانده است. با همه این اتفاقات در بازار، طبیعی است که این موجودات بزرگ در حال تغییر موقعیت باشند. از آنجایی که مقیاس تراکنش های این گروه خیلی بزرگ است، تعداد زیادی از آنها که با هم انجام می شوند، می توانند به اندازه کافی قدرتمند باشند که باعث ایجاد موج هایی در بازار شوند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/ethereum/ethereum-whales-come-alive-buying-selling/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد نهنگ های اتریوم قصد خرید دارند یا فروش؟
سوال امنیتی :3+88 = ?