آیا ETFهای اتریوم تایید خواهند شد؟

نوشته شده در : 1403/03/03

جستجو

طبق گزارش های منتشر شده، ممکن است تایید ETF های اتریوم به این زودی اتفاق بیفتد! ETF یکی از مفاهیمی است که اخیرا سروصدای زیادی در بازار ارز دیجیتال به پا کرده است. ETFهای بیت کوین تایید شده اند و اکنون نوبت ETFهای اتریوم است. اگر شما قصد خرید ارز دیجیتال اتریوم را دارید، باید وضعیت ETFهای اتریوم را بررسی کنید تا تصمیم درستی برای سرمایه گذاری روی اتر بگیرید.
اخیرا اولین صندوق های قابل معامله رمز ارزها در بورس به تصویب کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رسید و به نقطه عطفی در تاریخ کریپتوکارنسی ها تبدیل شد. بعد از این تایید تاریخی حالا ETFهای اتریوم به موضوع داغ کاربران بازار ارز دیجیتال تبدیل شده و سرمایه گذاران را نسبت به تایید آن در آینده ای نزدیک امیدوار کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال تایید شدن ETFهای اتریوم بپردازیم.

آشنایی با ETF اتریوم

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ETF اتریوم چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که صندوق قابل معامله اتریوم نوعی ابزار مالی برای سرمایه گذاری در ارز اتریوم است. این صندوق ها به سرمایه گذاران و کاربران این امکان را می دهند تا بدون نیاز به خرید و مالکیت مستقیم اتریوم در جریان روند قیمت اتریوم قرار بگیرند. برخلاف خرید مستقیم اتریوم از صرافی های متمرکز یا غیرمتمرکز ارز دیجیتال این ETFها را می توان در بورس های آشنایی مانند بورس نیویورک معامله کرد.
جالب است بدانید، ETF اتریوم را به عنوان سبدی از اوراق بهادار در نظر بگیرید که قیمت اتریوم را نشان می دهد و مشابه سهام در بورس عمل می کند. همچنین این ETF را می توان به راحتی از طریق کارگزاری های آنلاین خرید و فروش کرد. به این ترتیب، سرمایه گذاران می توانند بدون نیاز به دانش مدیریت کیف پول دیجیتال یا طی کردن مراحل خرید و فروش از صرافی ها که شاید برای همه راحت نباشد، برای معامله اتریوم اقدام کنید. شما باید با ترفندهای مدیریت ریسک در ترید ارز دیجیتال آشنا شوید.

احتمال تایید شدن ETFهای اتریوم

توجه داشته باشید که در میان گمانه زنی های فزاینده در مورد تایید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس اتر در ایالات متحده در 23 مه، ETF مدیر سرمایه گذاری جهانی VanEck توسط شرکت سپرده گذاری اعتماد و تسویه حساب تحت نماد ETHV درج شده است. DTCC یک ارائه دهنده زیرساخت بازار مالی آمریکایی است که خدمات تسویه و گزارش معاملات را به بازیگران بازار مالی ارائه می دهد. فهرست شدن در DTCC یک مرحله مهم قبل از تایید نهایی از سمت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در نظر گرفته می شود.
ETF VanEck در حال حاضر در سایت DTCC غیرفعال است، به این معنی که تا زمانی که تاییدیه های نظارتی لازم را دریافت نکند، قابل پردازش نیست. با این حال، VanEck اولین اتریوم نیست. گمان می رود که تغییر قابل توجه در موضع SEC در هفته گذشته به کاخ سفید مرتبط باشد. جیک چروینسکی، وکیل ارز دیجیتال در پستی در X خاطرنشان کرد که سیاست توسط سیاست هدایت می شود و ماه هاست که کریپتو در نبرد سیاسی پیروز شده است. او همچنین حدس زد که حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مجبور به تغییر سیاست خود کرد. اگر ETFهای اتریوم تایید شوند، قیمت اتریوم به طور قابل توجهی بالا می رود. یکی از سوالات اخیر در مورد بازار ارز دیجیتال این است که چرا قیمت ریپل دوباره کاهش یافت؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال تایید شدن ETFهای اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF اتریوم به معنی صندوق قابل معامله اتریوم در بورس است که تایید شدن آن می تواند قیمت اتریوم را بالا ببرد. به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران بازار ارز دیجیتال منتظر تایید شدن ETFهای اتریوم هستند.

لینک مقاله: https://blockworks.co/eth-etf

 

نظرات کاربران در مورد آیا ETFهای اتریوم تایید خواهند شد؟
سوال امنیتی :3+53 = ?