چرا ایالات متحده نباید به مقام دوم صنعت کریپتو بسنده کند؟

نوشته شده در : 1403/05/11

جستجو

دونالد ترامپ می گوید که ایالات متحده نباید به مقام دوم صنعت ارزهای دیجیتال بسنده کند! ایالات متحده آمریکا یکی از کشورهای پیشرو در حوزه رمز ارزهاست که خرید ارز دیجیتال و فروش ارزهای دیجیتال در این کشور به صورت قانونی انجام می شود. این کشور در حال حاضر در صنعت کریپتو در جایگاه دوم قرار دارد. شما با خرید بیت کوین می توانید سود زیادی از تغییرات قیمت این ارز به دست آورید.
ایالات متحده آمریکا اخیرا توجه زیادی به رمز ارزها نشان داده و سعی می کند تا در این زمینه قانون گذاری هایی انجام دهد، همچنین دچار نگرانی هایی برای افت ارزش دلار در سال های آینده شده است. ایالات متحده اکنون در صنعت ارزهای دیجیتال در رتبه دوم قرار دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد حمایت آمریکا در رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی بسنده نکردن ایالات متحده به مقام دوم صنعت کریپتو بپردازیم.

چرا آمریکا اخیرا به ارزهای دیجیتال توجه بیشتری می کند؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا آمریکا اخیرا به رمز ارزها توجه بیشتری می کند؟ مامی توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که دولت آمریکا سعی می کند تا در زمینه ارزهای دیجیتال قانون گذاری هایی انجام دهد تا کاربران به صورت قانونی به معامله رمز ارزها مشغول شوند. به طور کلی، بازار کریپتو در ایالات متحده آمریکا در سال های اخیر با افزایش پذیرش در بین کسب و کارهای مختلف رشد چشمگیری داشته است. حجم تراکنش ها و قیمت رمز ارزها نیز بالا رفته است که نشان دهنده علاقه زیاد به این شکل جایگزین ارز است.
از نظر قوانین و مقررات، کشور آمریکا رویکرد محتاطانه ای را در مقابل ارزهای دیجیتال پرطرفدار در ایالات متحده اتخاذ کرده است و آژانس های فدرال و ایالتی مختلف اقداماتی را برای اطمینان از حمایت از مصرف کننده و جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی مانند پولشویی و کلاهبرداری انجام می دهند. این چارچوب نظارتی به ارائه سطحی از اطمینان و ثبت در بازار رمز ارزها کمک کرده است. شما باید با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شوید.  یکی از مسائل مهم در موفقیت در ارزهای دیجیتال توجه به تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال است.

چرا ایالات متحده نباید به مقام دوم صنعت کریپتو بسنده کند؟

توجه داشته باشید که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده ادعا می کند که او از رمز ارزها حمایت خواهد کرد. به گفته دونالد ترامپ، ایالات متحده نباید به چیزی جز جایگاه برتر در صنعت ارزهای دیجیتال بسنده کند. ترامپ در پستی در 25 مه در Truth Social اعلام کرد که کشور ما باید در این زمینه پیشتاز باشد، جایگاه دومی وجود ندارد. او قبل از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور فعلی جو بایدن را که در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 در برابر او قرار دارد، هدف قرار داد.
اظهارات او قبل از سخنرانی برنامه ریزش ده در همایش ملی حزب لیبرتارین در واشنگتن در همان روز بیان شد. نگرش مثبت ترامپ نسبت به ارزهای دیجیتال انتظارات را در میان صنعت کریپتو از پیروزی بالقوه او افزایش داده است. به گفته پلی مارکت، یک پلتفرم پیش بینی رمز ارزهای مستقر در نیویورک، احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات 56 درصد است، در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی 38 درصد شانس دارد. این درست بعد از آن صورت می گیرد که ترامپ اعلام کرد کمپین ریاست جمهوری کمک های ارزهای دیجیتال را می پذیرد. یکی دیگر از مسائل مهم در مورد ارزهیا دیجیتال توجه به تاثیر ارزهای دیجیتال در حوزه مالی و مالیاتی است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد حمایت آمریکا در رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی بسنده نکردن ایالات متحده به مقام دوم صنعت کریپتو بپردازیم. همانطور که گفته شد، ایالات متحده یکی از کشورهای پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است که اخیرا توجه زیادی به رمز ارزها کرده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور می گوید که ایالات متحده آمریکا نباید به مقام دوم صنعت کریپتو بسنده کند.

لینک مقاله: dowjones

 

نظرات کاربران در مورد چرا ایالات متحده نباید به مقام دوم صنعت کریپتو بسنده کند؟
سوال امنیتی :3+42 = ?