تحلیلگران یک شکست صعودی را برای اتریوم پیش بینی می کنند

نوشته شده در : 1403/03/07
تحلیلگران یک شکست صعودی را برای اتریوم پیش بینی می کنند

جستجو

تحلیلگران یک شکست نزولی را برای ارز دیجیتال اتریوم(ETH) پیش بینی می کنند. قیمت اتریوم دوباره بالاتر از مقاومت 3800 دلار حرکت می کند. اتریوم در حال حاضر نزدیک به 3850 دلار تثبیت می شود و چشم به شکست صعودی بالای 4 هزار دلار در کوتاه مدت است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش آن را پیدا کنید.
توجه داشته باشید که اتریوم افزایش جدیدی را در بالای مقاومت 3750 دلار شروع کرد. قیمت بالای 3750 دلار معامله می شود و یک خط روند صعودی مهم با حمایت 3780 دلار در نمودار ساعتی اتریوم شکل می گیرد. این ارز می تواند به حرکت خود ادامه دهد، مگر اینکه شکستی به زیر سطح حمایت 3540 دلاری برسد. قیمت ارز دیجیتال اتریوم برای موارد مثبت بیشتر پشتیبانی می شود. شما باید با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شوید.
قیمت اتریوم(ETH) بالاتر از منطقه حمایت 3540 دلار ثابت ماند. اتریوم یک پایه تشکیل داد، از بیت کوین بهتر عمل کرد و افزایش دیگری را بالاتر از سطح 3650 دلار شروع کرد. حرکتی بالاتر از مقاومت 3750 دلاری وجود داشت. گاوها قیمت را به بالای سطح 50 درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان 3944 دلار به پایین 3530 دلار رساندند. همچنین یک خط روند صعودی مهم با حمایت 3780 دلار در نمودار اتریوم در حال تشکیل است.
مقاومت فوری نزدیک به سطح 3880 دلار است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3920 دلار است. شکست صعودی بالای مقاومت 3920 دلار ممکن است قیمت را بالاتر ببرد. مقاومت کلیدی بعدی روی 4 هزار دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است کشش پیدا کند و به سمت سطح 4080 دلار افزایش یابد. اگر اتریوم نتواند مقاومت 3880 دلاری را رد کند، می تواند یک اصلاح نزولی دیگری را شروع کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح 3800 دلار و خط روند است.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/analysis/eth/ethereum-price-new-peaks-4k/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تحلیلگران یک شکست صعودی را برای اتریوم پیش بینی می کنند
سوال امنیتی :6+86 = ?