آیا ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها تاثیر می گذارند؟

نوشته شده در : 1403/05/11

جستجو

طبق بررسی های انجام شده، ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها تاثیر می گذارند! ETF اتریوم به یک صندوق قابل معامله در بورس گفته می شود که این صندوق به افراد کمک می کنند تا به صورت غیرمستقیم روی اتریوم سرمایه گذاری کرده و سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت این ارز به دست آورند.
اگر قصد خرید اتریومرا دارید، بهتر است بدانید بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار سرمایه گذاری کرده و سود زیادی از معاملات رمز ارزها به دست آورید. شما باید اخبار مهم بازار را دنبال کنید تا از هرگونه نوسانات قیمتی در بازار مطلع شوید. امروزه اخبار زیادی درباره ETF اتریوم منتشر می شوند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد عملکرد ETF اسپات اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها بپردازیم.

عملکرد ETF اسپات اتریوم

ETF اسپات ارز اتریوم نوعی صندوق قابل معامله در مبادلات است که به دنبال ردیابی قیمت اتریوم است که دومین ارز دیجیتال بزرگ در ارزش بازار بعد از بیت کوین است. بیشتر ETFهای اتریوم با برگزاری قراردادهای آتی، حرکت قیمت اتریوم را دنبال می کنند. این ساختار به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به خرید یا ذخیره ارز دیجیتال در معرض اتریوم قرار بگیرند. اکثر ETFهای اتریوم قراردادهای آتی اتریوم دارند، در حالی که برخی از ETFهای اتر ترکیبی از اتریوم و بیت کوین را دارند.
استفاده از معاملات آتی برای ردیابی قیمت یک دارایی دیجیتال چیز جدیدی نیست، چون اولین ETF بیت کوین معاملات آتی بیت کوین ماهانه را تسویه نقدی نگهداری می کند. در دنیای کریپتو، اتریوم یک پلتفرم بلاک چی منبع باز است که برای ایجاد امکان توسعه برنامه های غیرمتمرکز یا Dapp ها و قراردادهای هوشمند ایجاد شده است. در اواخر سال 2013 توسط برنامه نویس کامپیوتر ویتالیک بوترین پیشنهاد شد که معقتد بود فناوری بلاک چین کاربردهای بیشتری از تراکنش های مالی دارد. اگر قصد خرید ارز بیت کوین را دارید، بهتر است با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شوید.

تاثیر ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها

توجه داشته باشید که ETFهای اتریوم برای پروژه های الت کوین مورد علاقه شما چه معنایی خواهند داشت؟ برخی به وضوع سود خوااهند برد، ولی برخی از افراد ضرر می کنند. بعد از انتشار اخبار غیرمنتظره مبنی بر اینکه فرایند درخواست برای صندوق های قابل معامله در بورس اتر رو به جلو است، عمل قیمت تقریبا همه را شگفت زده کرد. بیشتر سرمایه گذاران به خوبی و واقعا خود را به این واقعیت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تقریبا به طور قطع درخواست ها را رد می کند، کنار گذشته بودند.
بنابراین، زمانی که تحلیلگران محترم ETF بلومبرگ به طور ناگهانی شانس خود را برای تایید از 25 به 75 درصد افزایش دادند، ETH نوعی افزایش قیمت روزانه را تجربه کرد که مدت زیادی بود شاهد آن نبودیم. همانطور که شایعات منتشر شد، قیمت اتریوم از سطوح پشتیبانی چندگانه عبور کرد و حدود 20 درصد جهش کرد و به بالای 3800 دلار رسید. این استقبال اگر غیرمنتظره باشد، نشان می دهد که با تایید ETF اتریوم چقدر ریسک بالاست. در واقع این برای امور مالی غیرمتمرکز بسیار بیشتر از تایید ETFهای بیت کوین است. در حالی که ETFهای بیت کوین این ارز را به عنوان یک دارایی نهادی تثبیت می کردند. یکی از سوالی که پس از تایید ETFهای اتریوم پیش می آید این است که آیا ETF اتریوم می تواند برای بیت کوین مفید باشد؟ یکی از سوالات در مورد اتریوم این است که چرا لایه دوم اتریوم مهم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد عملکرد ETF اسپات اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF اتریوم یکی از مواردی است که اخیرا سروصدای زیادی در بازار به پا کرده است. سرمایه گذاران زیادی به این مسئله توجه می کنند. به نظر می رسد که ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها تاثیر زیادی می گذارند.

لینک مقاله: etf

 

نظرات کاربران در مورد آیا ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها تاثیر می گذارند؟
سوال امنیتی :7+41 = ?