آیا ETFهای اتریوم اکنون در ایالات متحده قانونی هستند؟

نوشته شده در : 1403/05/11

جستجو

ETFهای اتریوم اکنون در ایالات متحده قانونی هستند! ETF اتریوم به صندوق قابل معامله در بورس گفته می شود که سرمایه گذاران می توانند سهام ETF اتریوم را خریداری کرده و از این طریق درآمد کسب کنند. اخیرا اولین صندوق های ETF اتریوم به تصویب سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا رسیده اند و به نقطه عطفی در تاریخ رمزارزها تبدیل شده اند. بعد از این تایید تاریخی حالا ETFهای اتریوم به موضوع داغ جوامع کریپتویی تبدیل شده و سرمایه گذاران را نسبت به تایید آن در آینده ای نزدیک امیدوار کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی قانونی بودن ETFهای اتریوم و تایر آن بر خرید اتریوم در ایالات متحده بپردازیم.

آشنایی با ETF اتریوم

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ETF ارز اتریوم چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETF اتریوم یک محصول مالی است که برای ردیابی قیمت اتریوم طراحی شده و به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا سهام را در بورس های سنتی بخرند و بفروشند. این راه سرمایه گذاری تنظیم شده راهی مناسب برای مشارکت سرمایه گذاران در بازار رمز ارزها بدون مدیریت مستقیم دارایی های دیجیتال ارائه می دهد.
جالب است بدانید، ETF اتریوم عملکرد ارز اتریوم را منعکس می کند و ارزش آن را بدون پیچیدگی های مالکیت نشان می دهد. ETF اتریوم در چارچوب نظارتی بازارهای مالی سنتی عمل می کند و به سرمایه گذاران کانالی تنظیم شده و امن برای مشارکت در سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. این نظارت اعتماد سرمایه گذار را افزایش می دهد و انطباق با استانداردهای مالی تعیین شده را تضمین می کند. اگر می خواهید بیت کوین بخرید، باید تاثیرات مختلف بیت کوین بر روی دارایی های مالی را بررسی کنید.

قانونی بودن ETFهای اتریوم در ایالات متحده

توجه داشته باشید که ETFهای اتریوم اکنون به طور رسمی در ایالات متحده قانونی هستند. همچنین ETFهای اتریوم ممکن است هفته ها یا ماه ها تا عرضه در صرافی ها فاصله داشته باشند. در دومین تصمیم مهم در سال جاری، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده چراغ سبز نظارتی را برای شناسایی وجوه قابل معامله در بورس اتر در این کشور نشان داده است.
یکی دیگر از تفاوت های عمده بین فرایندهای تایید دو ETF ارز دیجیتال این است که همه 10 ETF BTC یک روز بعد از تایید شروع به معامله کردند، چون آنها مجوز را دریافت کرده اند. ETFهای اتریوم ممکن است هفته ها یا ماه ها تا عرضه در صرافی ها فاصله دارند. دفتر کمیسر حریم خصوصی برای داده های شخصی هنگ کنگ تحقیقات خودش را درباره پروژه Worldcoin به پایان رسانده است و مشخص کرده که عملیات آن در هنگ کنگ قانون داده های شخصی آن را نقض می کند. این موسسه اخطاری اجرایی به ورلدکوین صادر کرد و دستور توقف فوری تمام عملیات پروژه در هنگ کنگ را صادر کرد که شامل اسکن و جمع آوری عنبیه و تصاویر صورت مردم با استفاده از دستگاه های اسکن عنبیه است. یکی از مسائل مهم در مورد اتریوم بررسی لایه دوم اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی قانونی بودن ETFهای اتریوم در ایالات متحده بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF اتریوم یکی از مواردی است که اخیرا سروصدای زیادی در بازار کریپتو به پا کرده است. ETFهای ارز دیجیتال اتریوم اکنون در ایالات متحده آمریکا قانونی هستند. البته این ETFها تا عرضه در صرافی ها فاصله زیادی دارند. زمانی که ETFهای اتریوم در صرافی های مختلف لیست شوند، قیمت اتریوم و سایر رمز ارزها بالا می رود.

لینک مقاله: bitcoin

 

نظرات کاربران در مورد آیا ETFهای اتریوم اکنون در ایالات متحده قانونی هستند؟
سوال امنیتی :9+89 = ?