در بحبوحه تایید ETF اتریوم این ارز به بالاترین ETH خود رسید

نوشته شده در : 1403/03/10
در بحبوحه تایید ETF اتریوم این ارز به بالاترین ETH خود رسید

جستجو

با نزدیک شدن به پایان شمارش معکوس برای ETF اتر، قیمت اتریوم به بالاترین حد خود در تمام دوران رسیده است. یکی از تحلیلگران بازار معتقد است که اتریوم ارز بعدی خواهد بود که رکورد فعلی خودش را پشت سر می گذارد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، اول باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که اتریوم ممکن است بازار کریپتو را غافلگیر کند تا قبل از بیت کوین به بالاترین حد خود برسد. Michael van de Poppe بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری MNTrading در برخی از آخرین تحلیل های بازار خود، یک حرکت احتمالی توسط اتریوم را پیش بینی کرد. تحلیلگر معتقد است تمرکز آلت کوین باعث افزایش قیمت اتریوم می شود. تحلیل جدید می گوید اتریوم ارز دیجیتال بعدی است که بالاترین رکورد فعلی خودش را شکست.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، تریدرها پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین در واکنش به یک لحظه مهم دیگر، راه اندازی محصولات ETF اتریوم در ایالات متحده افزایش می یابد. اینها در حالی که هنوز به طور کامل برای شروع معاملات تایید نشده اند، بعد از یک چرخش غیرمنتظره چراغ سبز تصوری از رگولاتورها دریافت کرده اند. اگر با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شوید، می توانید بهترین تصمیم را برای خرید و فروش این ارز بگیرید.
در عین حال، این حرکت می تواند سهم بیت کوین از کل ارزش بازار کریپتو را کاهش دهد. چیزی که به عقیده برخی به آلت کوین ها فضای بیشتری برای به دست آوردن می دهد. Van de Poppe در آخرین هفته استدلال کرد که تسلط بیت کوین احتمالا در این چرخه به 58 درصد رسیده است.
IBIT به بزرگترین ETF بیت کوین در دنیا تبدیل می شود. نبرد بیت کوین ETF در 28 می با یک نقطه عطف نمادین روبرو شد، چون IBIT بلک راک برای اولین بار بر بیت کوین تراست گری اسکیل در دارایی های بیت کوین شکست خورد. بلک راک ETF بیت کوین خودش را به درآمد و وجوه اوراق قرضه اضافی می کند. بر اساس جریان های ورودی که توسط منابعی از جمله پورتال بررسی ارزهای دیجیتال آپولو ردیابی شده است، در پایان معاملات وال استریت، 287450 بیت کوین جمع آوری کرده بود.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ethereum-due-new-all-time-high-ether-etf-nears-end

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد در بحبوحه تایید ETF اتریوم این ارز به بالاترین ETH خود رسید
سوال امنیتی :8+76 = ?