آیا رالی قیمتی برای دوج کوین در راه است؟

نوشته شده در : 1403/05/11

جستجو

دوج کوین(DOGE) ممکن است وارد یک رالی قیمتی جدیدی شود! دوج کوین یکی از میم کوین های محبوبی است که توانسته رشد قابل توجهی را تجربه کند. دوج کوین اکنون در یک روند صعودی قرار گرفته است که اگر بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند به سطح بالاتری نیز برسد.
دوج کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال است که از جایگاه بالایی در میان سرمایه گذاران ارز دیجیتال برخوردار است. این میم کوین به دلیل پامپ های قوی خود مورد علاقه تریدرها بوده و حجم معاملات روزانه بالایی دارد. بهتر است بدانید، رالی قیمت دوج کوین در کنار خرید دوج کوین در راه است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دوج کوین(DOGE) را تجزیه و تحلیل کرده و رالی قیمت دوج کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

تحلیل ارز دوج کوین(DOGE)

ارز دوج کوین(DOGE) یکی از محبوب ترین میم کوین های بازار کریپتو است که با افزایش فشار فروش و اصلاح بازار در ماه گذشته کاهش قیمتی را تجربه کرد. دوج کوین در ماه گذشته روند اصلاح قیمتی داشت و با نگاهی به داده های سایت کوین مارکت کپ، این ارز اخیرا وارد روند صعودی شده است. تحلیلگران و تریدرها انتظار دارند که دوج کوین وارد یک رالی صعودی شود. اگر به نمودار DOGE/USD نگاه کنید، متوجه می شوید که دوج کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد.
روند دوج کوین در روز قبل دستخوش نوسانات زیادی شد. این ارز تقریبا از 2 روز پیش و به دنبال اکثر بازار در روزهای گذشته اصلاح جدیدی را شروع کرد، ولی خبر مربوط به مرگ کابوسا که نماد این ارز دیجیتال محسوب می شود، نوسانات زیادی را در بازار دوج کوین ایجاد کرد. نوسانات بعدی دوج کوین نیز از زمانی شروع شد که حامی قدیمی آن یعنی ایلان ماسک در یک توییت به مرگ کابوسا اشاره کرد. اگر با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شوید، بهترین تصمیم را برای خرید این ارز می گیرید.

برای رالی قیمتی دوج کوین آماده شوید!

توجه داشته باشید که دوج کوین سودها را تصحیح کرد و منطقه 0.16 دلار را در برابر دلار آمریکا آزمایش کرد. دوج کوین اکنون در حال تشکیل یک پایه است و ممکن است افزایش جدیدی را بالای 0.16 دلار شروع کند. قیمت دوج کوین کاهش یافت و حمایت مهم را در 0.1620 دلار آزمایش کرد. قیمت زیر سطح 0.1650 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود.
یک خط روند نزولی مهم با مقاومت 0.1685 دلار در نمودار ساعتی ارز دوج کوین در حال تشکیل است. قیمت باید بالای 0.17 دلار باشد تا به یک منطقه مثبت حرکت کند و یک موج جدید شروع شود. بعد از افزایش مداوم، قیمت دوج کوین در نزدیکی منطقه 0.1750 دلار با مقاومت روبرو شد. نوسان اخیر قبل از اینکه دوج کوین اصلاحات نزولی مانند بیت کوین و اتریوم را شروع کند در 0.1705 دلار شکل گرفت. 
پایین ترین سطح در 0.1620 دلار تشکیل شد و دوج کوین اکنون برای حرکت بعدی تثبیت می شود. در ورند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح 0.1664 دلار با مقاومت روبرو است. این نزدیک به سطح 50 درصد اصلاح فیب از حرکت نزولی از نوسان 0.17 دلار به پایین 0.1620 دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح 0.168 دلار یا سطح 76.4 درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان 0.17 دلار به پایین است. یکی از مسائل مهمی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که آیا ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها تاثیر می گذارند؟ یکی از مباحث بحث برانگیر در مورد دوج کوین احتمال پذیرش دوج کوین توسط مک دونالد بود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دوج کوین(DOGE) را تجزیه و تحلیل کرده و رالی قیمت دوج کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، دوج کوین یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات شدیدی دارد.  اخیرا دوج کوین نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. تحلیلگران گفته اند که دوج کوین احتمالا وارد یک رالی قیمتی خواهد شد. دوج کوین باید بالای ناحیه 0.17 دلار بسته شود.

لینک مقاله: axi

 

نظرات کاربران در مورد آیا رالی قیمتی برای دوج کوین در راه است؟
سوال امنیتی :6+41 = ?