چرا جامعه کریپتو از بنیانگذار بایننس CZ حمایت می کند؟

نوشته شده در : 1403/05/24

جستجو

با زندانی شدن بنیانگذار بایننس CZ جامعه کریپتو از او حمایت کردند! چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار صرافی بایننس به 4 ماه زندان محکوم شد. با صدور حکم زندان این شخص، جامعه ارزهای دیجیتال از او حمایت کردند و این شخص برنامه ای برای بعد از دوران محکومیت خود تنظیم کرد.
با توسعه و گسترش بازار رمز ارزها، صرافی ها و پلتفرم های متعددی نیز ایجاد شدند که شما می توانید در این پلتفرم ها معاملات متعددی انجام دهید. بایننس نیز بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیاست که بنیانگذار این صرافی اکنون به 4 ماه زندان محکوم شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اعتراف چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی حمایت جامعه کریپتو از بنیانگذار بایننس به دنبال صدور حکم زندان بپردازیم.

چانگ پنگ ژائو به زندان می رود!

این احتمال وجود داشت که چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار صرافی بایننس سه سال از عمر خودش را پشت میله های زندان بگذارند. این وضعیت بعد از آن به وجود آمد که ژائو به جرم خود مبنی بر فعالیت خود در صرافی ارز دیجیتال بایننس برای نقض قوانین ضد پولشویی و تحریم های ایالات متحده آمریکا اقرار کرد. در حال حاضر حکم بنیانگذار بایننس صادر شد و دوره زندان 4 ماهه چانگ پنگ ژائو شروع شده است. شما باید معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید. 
جالب است بدانید، پروسه رسیدگی به پرونده چانگ پنگ ژائو(CZ) تا الان چند بار به تاخیر افتاده است. ژائو از زمان اولین حضورش در دادگاه سیاتل تاکنون نتوانسته به شهر دبی که محل زندگی او و همسر و فرزاندنش است، بازگردد. در همین حال بایننس نیز جرایم منتسب به این صرافی را قبول کرده است. این صرافی بر سر پرداخت جریمه قابل توجه و همچنین ارسال گزارش های دوره ای به یک نهاد نظارتی مشخص داده به وسیله دادگاه، توافق کرده است. البته هویت این شرکت نظارتی نیز به طور رسمی مشخص نشده است. دوره زندان 4 ماهه چانگ پنگ ژائو از امروز شروع می شود و این شخص قصد دارد بعد از اتمام دوران زندان خود، دوباره با ارزهای دیجیتال و پلتفرم های مختلفی مشارکت کند.

چرا جامعه کریپتو از بنیانگذار بایننس CZ حمایت می کنند؟

بعد از اتمام دوران محکومیت چهار ماهه خود در زندان لومپوک، چانگ پنگ ژائو قصد دارد فعالیت خودش را در حوزه ارزهای دیجیتال از سر بگیرد. چانگ پنگ ژائو، بنیانگار بایننس، بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا برای شروع اجرای حکم خود به یک زندان فدرال با امنیت پایین در لومپوک، کالیفرنیا گزارش داده است. بر اساس گزارش CNBC این اطلاعات با تیم حقوقی او در Latham and Watkins تایید شد.
اعضای جامعه ارزهای دیجیتال تحسین خود را از مدیر عامل سابق در زمان بازداشت ابراز کرده اند. یکی از کاربران Reddit اشاره کرد که حکم زندان مثبت توسط CZ است، چون بایننس را از خطرات احتمالی محافظت کند. بعد از صدور حکم، ژائو برنامه های خودش را بعد از زندان بیان کرد و قصد خودش را برای از سرگیری مشارکت خود در رمز ارزها بعد از اتمام دوران محکومیت چهار ماهه ای در زندان لومپوک آشکار کرد. 
به طور خاص، او قصد دارد دارایی های ارزهای دیجیتال موجود خودش را حفظ کند و در سرمایه گذاری غیرفعال شرکت کند که نشان دهنده اعتماد و تعهد مداوم او به بازار رمز ارزهاست. او تاکید کرد که این دوره نشان دهنده مرحله جدیدی برای صنعت کریپتو است و بر اهمیت رعایت مقررات و قوانین تاکید می کند. یکی از سوالات اخیر در مورد صرافی Binance این است که هکرها چگونه حساب Binance کاربران را هک کردند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اعتراف چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی حمایت جامعه کریپتو از بنیانگذار بایننس به دنبال صدور حکم زندان بپردازیم. همانطور که گفته شد، بنیانگذار صرافی بایننس CZ به 4 ماه زندان محکوم شد. به دنبال زندانی شدن این شخص، جامعه ارزهای دیجیتال از بنیانگذار بایننس حمایت کردند. چانگ پنگ ژائو می خواهد بعد از اتمام دوران محکومیت خود، دوباره در بازار رمز ارزها فعالیت کند.

لینک مقاله: cnbc

 

نظرات کاربران در مورد چرا جامعه کریپتو از بنیانگذار بایننس CZ حمایت می کند؟
سوال امنیتی :2+59 = ?