معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد 7 هفته اخیر رسید

نوشته شده در : 1403/03/16
معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد 7 هفته اخیر رسید

جستجو

پریمیوم معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد 7 هفته اخیر رسید. بیت کوین در 3 ژوئن با 70200 دلار معاشقه کرد، ولی معامله گران و تریدرها نگران هستند که اهرم بیش از حد ممکن است یک شمشیر دو لبه باشد. شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، رمز ارزها مورد نظر خودتان را معامله کنید.
توجه داشته باشید که ارز بیت کوین در 3 ژوئن 2.5 درصد افزایش یافت و به 69400 دلار رسید و این امید را ایجاد کرد که ممکن است سطح حمایت 69 هزار داری را برای اولین بار در 11 روز پس بگیرد. این حرکت مثبت قیمت همزمان با افزایش قیمت آتی بیت کوین به بالاترین سطح خود در هفته گذشته بود.
برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که جهش اخیر قیمت بیت کوین تا حدی تحت تاثیر افزایش قابل توجه 36 درصدی GameStop بوده است. این افزایش سهام GameStop خاطرات احساسات ضد مالی سنتی 2021 را زنده کرد، زمانی که سرمایه گذاران خرد با هم متحد شدند تا وضعیت موجود را به چالش بکشند. به نظر می رسد که احساسات به بخش میم کوین سرایت کرده است. شما باید معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید.
علاوه بر این، نظرات بانک فدرال رزرو نیل کشکاری از مینیاپولیس بر عدم قطعیت افزوده است. این مقام فدرال رزرو اعلام کرد که به این زودی ها کاهش نرخ بهره را پیش بینی نمی کند و دلیل آن بیزاری شدید آمریکایی ها از تورم است. این موضع اگرچه بین مقامات فدرال رزرو مسکن و سهام منفی تلقی می شود. در نتیجه، برخی از سرمایه گذاران به سرمایه گذاری های جایگزین مانند بیت کوین روی می آورند.
تنش های ژئوپلیتیک جهانی نیز در اقدام اخیر قیمت بیت کوین نقش داشته است. تصمیم استرالیا برای دستور به سرمایه گذاران چینی برای کاهش سهام خود در معدنچیان خاک های کمیاب، عدم اطمینان را در بازارهای جهانی افزایش داده است. این حرکت با افزایش 1 درصدی طلا و فروش در اوراق خزانه ایالات متحده همزمان شد و بازدهی 5 ساله از 4.59 درصد در 31 می به 4.42 درصد کاهش یافت.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-futures-premium-hits-7-week-high-is-the-rally-sustainable

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد 7 هفته اخیر رسید
سوال امنیتی :6+65 = ?