بررسی علت توجه ویژه مدیر Fidelity به بیت کوین

نوشته شده در : 1403/05/23

جستجو

مدیر اجرایی Fidelity می گوید سرمایه گذاران باید مقداری بیت کوین داشته باشند! بیت کوین یکی از دارایی هایی است که توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها را به سمت خود جلب کرده است. بهتر است قسمتی از پرتفوی سرمایه گذاری خودتان را به خرید بیت کوین اختصاص دهید.
بازار رمز ارزها یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار معاملات مختلفی انجام داده و از بالا و پایین شدن قیمت ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست آورید. شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، معاملات خودتان را انجام دهید. کارشناسان و تحلیلگران زیادی توصیه می کنند تا مقداری بیت کوین بخرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سرمایه گذاری روی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه مدیر Fidelity به خرید بیت کوین بپردازیم.

چرا سرمایه گذاری روی بیت کوین مهم است؟

ارز بیت کوین(BTC) به عنوان بزرگ ترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار است. با اینکه ماهیت و کارکرد بیت کوین با سایر دارایی های مالی متفاوت است، ولی سرمایه گذاری در آن مانند سرمایه گذاری در سهام است. تفاوت بیت کوین با دارایی های سنتی این است که طلا یا سهام یک شرکت به صورت فیزیکی وجود دارند. در حالی که بیت کوین به عنوان یک کالای دیجیتال یا کالای کلکسیونی عمل می کند.
بیت کوین یکی از دارایی های پرنوسان و با ریسک بالا است. برای سرمایه گذاران و تریدرهایی که ریسک پذیری بالایی دارند، داشتن یک استراتژی برای سرمایه گذاری در رمز ارزها و همچنین دریافت مشاوره مالی مناسب است. به شرطی که ماهیت چیزی که در آن سرمایه گذاری می کنند را به طور کامل درک کنند. شما باید اصول انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال را رعایت کنید.

چرا مدیر Fidelity می گوید سرمایه گذاران باید بیت کوین داشته باشند؟

توجه داشته باشید که رئیس استراتژی های ارز دیجیتال در بانک فیدلیتی توضیح داد که بیشتر سرمایه گذاران باید بدون توجه به روند بازار در بیت کوین موقعیت داشته باشند. مت هورن، رئیس استراتژی های دارایی دیجیتال در Fidelity استدلال می کند که سرمایه گذاران باید حداقل بخش کوچکی از پرتفوی خودشان را به ارز بیت کوین اختصاص دهند. در گزارش CNBC در 4 ژوئن، خورنای به مشکل فلج تجزیه و تحلیل که بسیاری از سرمایه گذاران سنتی و مدیران دارایی را در زمان سرمایه گذاری در بیت کوین و بازار دارایی های دیجیتال گرفتار می کند.
استراتژیست Fidelity توضیح داد که یک تخصیص کوچک، معمولا بین 1 تا 5 درصد به اندازه ای کوچک است که اگر بیت کوین به صفر برسد، ریسک را به حداقل می رساند، ولی به اندازه ای بزرگ است که از هرگونه صعودی از ارز دیجیتال و پوشش تورمی برخوردار شود. نظرات هورنای نشان دهنده علاقه شدید سرمایه گذاران نهادی و مدیران صندوق به بیت کوین و رمز ارزهاست. یکی از مسائل مهم در مورد بیت کوین بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سرمایه گذاری روی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه مدیر Fidelity به خرید بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است. مدیر اجرایی Fidelity می گوید که بسیاری از سرمایه گذاران باید مقداری بیت کوین داشته باشند تا در آینده سود زیادی به دست آورند.

لینک مقاله: fortunebuilders

 

نظرات کاربران در مورد بررسی علت توجه ویژه مدیر Fidelity به بیت کوین
سوال امنیتی :2+70 = ?